猟色

(Japan)

Hidehiro Ito, Oren Peli

Nikkatsu Corporation

10 Iunie 1983

24 Noiembrie 2020

<p>Ami e căsătorită cu un medic de succes, are o casă frumoasă şi mult timp liber. Lipsa pasiunii din patul conjugal o determină pe soţia plictisită de rutina sexuală să pătrundă cu trup şi suflet în viaţa decadentă a oraşului. În încercarea de a-şi stimula propria căsnicie care, în propria viziune, e pe cale să se destrame, ea se alătură în secret prostituatelor de lux de la  "Madame Machiko Society Club", unde experimentează în anonimat, jocuri sexuale, şi simte emoţia tulburătoare a amorului cu bărbaţi necunoscuţi. Perversiunea sexuală şi depravarea bolnavă la care este supusă de către anonimii săi clienţi sunt mult mai mari decât şi-a închipuit iniţial. Supunerea oarbă, loviturile de bici sau tortura sunt doar începutul... Oare poate scăpa Ami de această viaţă secretă pe care ea singură şi-a ales-o, sau, se va distruge pentru totdeauna?</p>

drent

08.09.2018

La prima vedere, oricine urmăreşte pe sărite filmul Ryoshoku (Dezmăţ), poate să ajungă lesne la concluzia că producţia japoneză este una din miile alea cu tentă sexuală, filme făcute la repezeală, care aduc un câştig financiar relativ modest, dar imediat şi sigur. Nu-i chiar aşa… în mare parte. Pelicula are destule scene pline de sex, dar şi o poveste suficient de puternică care atrage privitorul. Vreau să spun că la Ryoshoku, nu-i vorba doar atracţia ochiului pentru trupul gol care apare pe ecran (chestie care fie vorba-ntre noi - adulţii cu izmene, nu-i una care doare :) ), dar şi pentru imaginile aproape stranii, caracteristice cinematografiei asiatice. Personajele bine conturate şi subiectul care te ţine mereu în priză, fac ca impresia de ansamblu - lăsată de acest film, să fie una bună. Iar dacă-ţi plac şi filmele erotice, “Dezmăţ” o să capete - aproape sigur - un loc în colecţia personală.

10 7

fenomenoromanesc

08.09.2018

Nu ma asteptam,insa s-a dovedit a fi o productie foarte interesanta,care sa ofere mult mai mult decat niste imagini nud.A fost un film reusit,cu o poveste captivanta,mult suspans si un mesaj puternic.Pe parcurs,actiunea devine din ce in ce mai intensa,iar cruzimea de care da dovada,este coplesitoare la un moment dat.Lucru care cred eu,este tipic unor astfel de filme.Este o pelicula ce merita mai mult ca sigur urmarita.Nota 8/10.De vazut!

0 1