Deceptions (1985)

Deceptions

Dramă, Mister, Romantic

John Stockwell

27 Mai 1985

28 Iulie 2021

Sabrina Longworth si Stephanie Roberts sunt doua tinere femei, surori gemene carora viata le-a oferit destine diferite. Sabrina traieste singura la Londra o viata luxoasa dar inconjurata de oameni dubiosi, ce se ocupa cu trafic de droguri. Barbatii din viata sa : Bryan Foxworth si Richard Blackwell o folosesc drept paravan pentru afacerile lor iar ea isi doreste o viata plina de iubire si liniste. Stephanie este casatorita cu profesorul Grant Roberts, un om deosebit de cinstit care este dedicat trup si suflet muncii sale de cercetare in domeniul descoperirii importantei ADN in viata cotidiana. Ea se simte singura in casnicie unde trebuie sa aiba grija si de cei doi copii ai sai iar activitatea sa casnica o deprima. Cand cele doua surori se reintalnesc, ele decid impreuna, asemeni giumbuslucurilor din copilarie, sa faca schimb de "locuri" pentru o saptamana, fiecare dorind sa aiba pentru cateva momente...ce are cealalta. Femeile fac schimb de roluri si pentru ca fiecareia ii place viata celeilalte, prelungesc termenul pana cand destinul le va juca feste.

Juristul

08.09.2018

Iei un Scenariu "extra"al lui "Melville Shavelson",il dai pe mainile unui regizor minunat,ca "Melville Shavelson",acesta isi alege o ditributie de exceptie:"Stefanie Powers"(plina de farmec,serioasa si cu multiple calitati actoricesti),"Barry Bostwick"(actor de o seriozitate de invidiat in abordarea rolurilor),plus o pleiada de actori si actrite"unul si unul",alegi locatiile cele mai reprezentative,cameramanii si costumierii cei mai buni si uite asa reusesti un film,ca:"Deceptii',de un farmec si o calitate demna de Oscar.

1 0

08.09.2018

Realizat in 1985, filmul a suscitat un interes deosebit in lumea cinefililor din Romania. Multi din noi, pe vremea aceea ne intalneam in casa prietenilor ce aveau video si vedeam filmul in traducerea Irinei Margareta Nistor, ramanand perplex in fata subiectului acestui film, ce nu putea fi vazut nici in cinematografe, nici in cele 2 ore de Tv.

2 0

pescaradu

08.09.2018