Deep Impact

Acțiune, Dramă, Romantic (United States of America)

Mimi Leder

Paramount, Zanuck/Brown Productions, Manhattan Project, DreamWorks

8 Mai 1998

30 Noiembrie 2020

<p>Impactul nimicitor al unei comete nu este un viitor pe care omenirea il poate accepta. Dar o cometa este pe cale de a lovi planeta Pamant. Leo Biederman este tanarul care descopera aceasta cometa care acum se indreapta spre Pamant. Daca cometa Wolf-Biederman loveste pamantul, omenirea ar putea fi fata in fata cu extinctia ca specie. Dar guvernul american planuieste o solutie pentru prevenirea acestui dezastru. O echipa de astronauti este trimisa de arunce in aer aceasta cometa, dar misiunea lor da gres. Intre timp, inapoi pe Pamant, presedintele planuieste sa adaposteasca 1 milion de oameni, cei mai importanti de pe planeta, care ar putea ajuta omenirea sa isi continue existenta chiar si dupa acest dezastru global.</p><p> Leo, care a descoperit existenta cometei este selectat automat sa intre in acest bunker special alaturi de familia lui. Dragostea vietii lui, Sarah, impreuna cu parintii ei raman la voia intamplarii, in asteptarea sfarsitului. Planul salvator vine de la "ingerii" din spatiu, astronautii care au gasit o solutie pentru a opri aceasta nenorocire.</p>

Ed21

08.09.2018

Filmul e foarte slab, plictisitor. Aceeasi veche poveste cu meteoritul (de data asta cometa) care ameninta Terra. Salvarea este un super secret underground facility in care insa nu incap decat 1 milion de oameni, din care 200,000 au fost deja alesi (medici, oameni de stiinta etc.), ramanand ca restul de 800,000 sa fie alegi la intamplare de nu stiu ce computer (Evident se aleg familii intregi si evident sunt doar americani, se pare ca nu mai exista pe pamant si alte "vietuitoare"). In ultimul moment se evita dezastrul, dar nu fara sacrificiul unora dintre personaje, care astfel salveaza omenirea. Bineinteles nu inainte de a-si fi pus in ordine afacerile aici pe pamant (tatal se impaca cu fiica sau invers, nu e prea clar, politicienii devin cei mai mari aparatori ai umanitatii etc. etc.) Cu acest prilej toti salvatii, ca niste tembeli retardati, redescopera "adevaratele valori" si redevin buni si calzi ca painea lu' Dumnezeu. Ti se face greata. Bineinteles prestatia actoriceasca nu exceleaza. Dupa cum vedeti scenariul e de 2 bani, filmul e oricum prea lung pentru ce a oferit, asa ca neaparat evitati-l!

1 9

Alisuk

08.09.2018

Un film BUN ! Eu il recomand. Pt anul 1998. Un film reusit ! Actori f buni !

2 2

newmind

08.09.2018

Tinand cont ca filmul a fost realizat acum 10 ani putem spune azi ca filmul este destul de resuit.Are o poveste buna,sfarsitul lumii cred ca va prinde din ce in ce mai bine la public,actorii sunt pe masura si faptul ca te tine in suspans in legatura cu cine si ce stie despre ce va lovi pamantul face din el un film deosebit.Si iarasi tinand cont ca a fost facut in 98 are ceva efecte speciale destul de reusite si proportionate destul de uniform fara sa faca din film supraaglomerat de ele si sa uitam de caractere si actiune.pt cine prefera un sfarsit al lumii ceva mai serios este de recomandat.cine vrea sa mai si zambeasca nitel,ei bine armaghedon este alegerea potrivita.sau...multe altele.un 8 sanatos ii acord

1 1