Dramă, Acțiune, Comedie, Crimă (Canada, United Kingdom, United States of America)

Peter Stebbings

Peter Stebbings

Alliance Films, Darius Films, Insight Film Releasing

12 Septembrie 2009

25 Iulie 2021

Arthur Poppington lucreaza la o companie de constructii si isi doreste sa il ingenuncheze pe dealerul de droguri si de arme Captain Industry, pe care il acuza in mod nejustificat de moartea mamei lui. In mintea lui Arthur realitatea se confunda cu fictiunea, motiv pentru care decide sa lupte impotriva crimei organizate erijandu-se intr-un supererou numit Defendor si colindand noaptea strazile orasului pentru a-i proteja pe cetatenii cinstiti. Astfel, Defendor se imprieteneste cu o tanara prostituata pe nume Katerina Debrofkowitz, care este abuzata de catre politistul corupt Chuck Dooney, sperand ca fata sa il poata conduce la dusmanul lui de moarte Captain Industry. Neavand alta putere decat curajul si ambitia de a-i salva pe cei nevinovati de influenta nefasta a mafiotilor, Defendor trebuie sa o convinga pe doctorita psihiatra Park ca este suficient de normal pentru a i se permite sa circule in libertate pe strada, in loc sa fie inchis intre zidurile unui ospiciu.

Alekzey

08.09.2018

comedie cu gust ... harrelson face un rol pe cinste ... chiar merita vazut! 8/10

3 3

jorik_1987

08.09.2018

scenariu jalnic, suspans ZERO, acting submediocru, iti va smulge hohote de ras doar daca ai cumva acelasi IQ ca al pesonajului. 95 de minute pierdute din viata. De evitat mai tare decat evita necuratul tamaia.

3 14

mitologicul

08.09.2018

Ladies and Gentelman, I give you: Woody Harrelson!.Defendor este o parodie amara a filmelor cu supereroi gen Superman. Woody e bestial in rolul unui retardat care se crede posesorul unor puteri speciale. El vrea sa razbune moartea mamei sale, cauzata de un traficant de droguri. Se costumeaza caraghios, filmeaza totul pe casete VHS si crede ca gloantele nu-i pot face nici un rau. Geniala este faza din film in care nu vrea sa vorbeasca zile in sir, pentru a nu-i face rau prietenei sale. Defendor nu este o comedie, este un film as spune explorator al unei fiinte umane a carei soarta a fost marcata de pierderea mamei la o varsta frageda. A si mai e ceva, am descoperit o tanara actrita cu adevarat frumoasa si de viitor (sper): Kat Dennings are acea extraordinara frumusete senzuala si trista care-ti ramane in memorie. Un film, independent, fara bugete colosale, dar care merita vazut

1 2