Acțiune, Dramă, Istoric, Război (United States of America)

Edward Zwick, Eva Neymann

Clayton Frohman, Edward Zwick

Paramount Vantage, Grosvenor Park Productions, Bedford Falls Company, The, Defiance Productions, Pistachio Pictures

31 Decembrie 2008

27 Septembrie 2021

<p>Protagoniştii filmului sunt trei fraţi evrei care trăiesc în Polonia ocupată de nazişti şi decid să fugă prin pădurile Bielorusiei, alăturându-se rezistenţei ruse care luptă împotriva germanilor. Pe parcursul războiului, cei trei ridică un sat în mijlocul pădurii, salvând vieţile a peste 1,200 de evrei. <br />Scenariul este bazat pe cartea scriitorului Necharma Tec - "Defiance: The Bielski Partisans", care este inspirată din fapte reale.</p><p> </p>

klaus

08.09.2018

Trei frati evrei evadeaza dintr-un lagar de concentrare si se alatura luptatorilor din rezistenta rusa pentru a lupta impotriva nazistilor.

0 5

cezarica98

08.09.2018

Un film care se anunta interesant, mai ales ca se bazeaza pe fapte reale, evrei, lagare, lupta impotriva nazistilor, sunt subiecte care m-au impresionat mereu.

4 7

highlander

08.09.2018

Acuma am terminat de vizionat filmul si sunt multumit. Asta nui o poveste oarecare de razboi , e o poveste adevarata 100% a unor oamneni care au luptat ca sa traiasca liberi , e mai degraba o alta varianta a listei lui Shindler dar cu o alta conotatie , un alt cadru , unde trebuie sa tinem bine deschisi ochii mintii , ca nu cumva sa se mai intample asemenea erori in viitorul omenirii. Intr-adevar trei frati evrei reusesc sa fuga in momentul in care erau culesi din sanul populatiei de catre trupele SS ale nazistilor ,toti evreii dintr-un sat din Bielorusia , fiind pregatiti pentru lagar de exterminare . Acesti frati Bielski, sau retras in inima Padurii Lipiczanska , unde au organizat o tabara cu mai multi evrei salvati tot de la o iminenta deportare.Ei "alaturanduse partial" rezistentei ruse si sabotand mai intai pe conationalii lor din sate pentru mancare si apoi pe hitleristi . Ce ma socat si ma uimit pe mine cel mai mult si mai mult in acest film e ca aceasta natie de evrei , la care antisemitismul nazistilor fata de evrei sa propagat exact ca o ciumă inbolnavindu-i ,chiar si printre randurile liderilor din rezistenta rusa . Am trait so vad si pa asta, un popor rus mancandu-se unul pe altul .... asa cum gandea ... o data ... amprenta bolsevicilor. Lupta de supravietuire a partizanului evreu-rus , e acasa la ea in acest film .

14 10