Delicatessen

Comedie, SF, Fantasy (France)

Jean-Pierre Jeunet, Marc Caro

Victoires Productions, Constellation, Union Générale Cinématographique (UGC), Hachette Première, Sofinergie Films, Sofinergie 2, Investimage 2, Fondation GAN pour le Cinéma

17 Aprilie 1991

26 Februarie 2021

<p align="left">Filmul este o comedie neagra, satirica, avand totodata ingredientele unei comedii romantice, intr-o atmosfera suprarealista si apocaliptica. In lumea imaginara a filmului, carnea este valoarea suprema, intrucat nu se mai gaseste deloc usor, fiind considerata o adevarata delicatesa. Personajul principal, Louison, fost circar, ajunge intr-un nou oras in care se stabileste. El se instaleaza intr-un apartament de blocuri care are o macelarie la parter, si este angajat sa faca treburile de zi cu zi necesare in imobil. Louison si fata macelarului se indragostesc, dar tatal fetei nu este pregatit sa il lase pe tanar sa faca ce vrea. Macelarul are propriul lui plan morbid pentru destinul angajatului sau, si nu accepta alte alternative. Fata banuieste insa ce are de gand sa faca tatal ei, asa ca pune la cale propriul atac, in incercarea de a-si salva iubitul. </p>

bad1923

08.09.2018

Povestea filmului, aparut in 1991, este centrata pe microcosmul unei societati post-apocaliptice unde hrana a devenit atat de rara incat este considerata moneda de schimb. Proprietarul unui bloc de locuinte adaposteste, la subsol, o sera unde creste tot felul de trufandale si, atunci cand „argatul” care le ingrijea dispare, in mod misterios, el apeleaza la un fost clovn, determinat sa-l lichideze imediat ce nu va mai avea nevoie de el. Dar intervine o idila, intre clovn si fiica maleficului personaj, si aceasta apeleaza, pentru salvarea amandurora, la „trogloditi”, un grup social care traieste la marginea societatii, ca vanatori-culegatori si nu pretuieste „delicatesele” atat de valoroase pentru oraseni.

2 14

08.09.2018

Ce este drept....este ADEVARAT ! ........... Comedie macabra plina de personaje ciudate, umor infiorator ca un puzzle cetos...