Delivery Man

Comedie (United States of America)

Ken Scott

Touchstone Pictures, DreamWorks

10 Octombrie 2013

29 Noiembrie 2013

David Wozniak este un bărbat obişnuit, de vârsta a doua, a cărui viaţă este dată peste cap când află că, în urma unei greşeli la clinica de fertilizare cu care a "colaborat" în studenţie, este tată a 533 de copii! <div><br /></div>Fiind dator unor cămătari şi părăsit de către iubita sa însărcinată, situația devine și mai dificilă pentru sărmanul David atunci când află că 142 dintre copiii săi vor să-i afle identitatea în urma unui proces intentat. Cum se va descurca David în această situaţie? <div><br /></div>"Delivery Man" este adaptarea americană după filmul canadian din 2011, "Starbuck", multiplu premiat la festivalurile de film din întreaga lume.<div><br /></div>

scofield91

08.09.2018

Delivery Man este filmul perfect pentru această perioadă a anului, un film despre familie și pentru familie, care te-nvață că, deși nu-i poți satisface pe toți, lucrurile mici pe care le faci pentru ceilalți sunt cele care contează, până la urmă.

2 1

crinutza55

08.09.2018

Delivery man prezinta o poveste neverosimila, dar foarte draguta in ansamblul ei. Intamplari amuzante, schimburi de replici relaxante si care de multe ori starnesc rasul si o mare... mare familie. Un film care trebuie vazut cu prietenii sau familia si care ne aminteste ca adevarul te elibereaza si ca familia este cea mai importanta...

0 2

iulian30

08.09.2018

Desi nu sint fan al protagonistului,dar trebuie sa recunosc ca am ramas placut impresionat de film,nu exceleaza la capitolul comedie,dar mi-a captat atentia prin scenariu si mai ales prin rezultatul si detaliile povestii,ce-i drept cam bizar subiectul,dar e din nou altceva.PE alocuri a fost chiar emotionant,cu cateva replici pline de intelepciune,si asta imi place sa vad la un film.Si nici nu a fost chiar asa de scurt pe cat mi s-a parut,deci per ansamblu eu vi-l recomand,veti ramane cu o impresie placuta,sincer ma face sa-l adaug in videoteca mea personala,e relaxant si mai ales motivant .Nu prea am auzit nici coloana sonora,dar detaliile povestii pur si simplu m-au tinut in priza,si am si uitat de acest detaliu.De la mine ia un 8+

3 0