Acțiune, Aventuri, Comedie (United States of America)

C.B. Harding

Bear Aderhold, Tom Sullivan

Shaler Entertainment Pictures, Lions Gate Films, Sleeping Marmots Production, Parallel Entertainment, Samwilla Productions

11 Mai 2007

23 Iunie 2021

<p>Larry McCoy, Bill Little şi Everett Shackleford sunt buni amici, dar cam zevzeci de felul lor, ei făcând parte din rezerva de stat a armatei americane. Când se primeşte ordinul de mobilizare ajung sub comanda sergentului Kilgore şi duşi la baza Fort Davis unde încep antrenamentele. Primesc misiunea de a merge la Fallujah în Irak, dar în timpul zborului, obosiţi fiind, se culcă într-un jeep militar aflat la bordul avionului. Din cauza unor turbulenţe întâlnite, piloţii paraşutează încărcătura suplimentară de care se agaţă din greşeală sergentul Kilgore. Ziua următoare se trezesc în mijlocul deşertului, mai puţin sergentul, pe care cei trei îl îngroapă în nisip crezându-l mort. Luându-şi misiunea în serios, atacă o mică localitate pe care ei cred că au eliberat-o de garda republicană a lui Sadam Hussein şi devin eroii sărbătoriţi de întreaga comunitate, iar Larry devine pentru localnici generalul Eisenhower, neştiind că se află într-o cu totul altă locaţie, nicidecum în Irak.</p>

marius87

08.09.2018

DJ Qualls e fenomenal in filmu.....nu pot sa uit faza dupa ce ataca si se urca pe masina si striga ca el e *the king*...obsolut fenomenal....uitatziva la filmu asta co sa te prapadesti de ras..:))

1 9

marius87

08.09.2018

DJ Qualls e fenomenal in filmu asta.....nu pot sa uit faza dupa ce ataca si se urca pe masina si striga ca el e *the king*...obsolut fenomenal....uitatziva la filmul asta ca o sa va prapaditzi de ras..):::)))

4 1

newmind

08.09.2018

Un film atat de idiot incat nu am cuvinte.Dar am ras cum nam ras la alte comedii cu actori care se respecta.Ei bine filmul este subapreciat dar este o comedie veritabila si doar simplu fapt de a cunoaste actiunea lui te face sa razi:3 prieteni ce au fost recrutati ptr razboiul din irak ajung din greseala sa cada din avion la granita cu mexicul.Nimic!?!?ei bine faza si mai durere este ca ei habar naveau d asta.ei bine d aici toata actiunea si umorul.cei drept sunt prezente si unele glume nesarate dar nam zis ca filmul este perfect,ci doar foarte amuzant.am ras cu lacrimi la modul de interogare a saracului mexican in timp ce era acuzat de terorism,absolut fenomenala faza.recomand oricui,daca nu tot filmul..macar aceasta secventa.va prinde sigur.un 9 pt ca nu este atat de rau cum zice lumea

5 1