Demetrius and the Gladiators

Demetrius and the Gladiators

Acțiune, Aventuri, Dramă, Istoric (United States of America)

Delmer Daves

20th Century Fox

9 Decembrie 2021

<p align="left">Vazand ca tribunul Marcellus si logodnica sa pasesc inaintea mortii fara teama si cu credinta in viata vesnica, tiranul Caligula ordona garzii pretoriene sa gaseasca roba lui Isus, convins ca aceasta reprezinta o unealta prin care se poate dobandi viata vesnica, lasata de Isus crestinilor. Demetrius este arestat si trimis la scoala de gladiatori a senatorului Claudius. Refuzand sa lupte pt. ca era impotriva religiei sale, Demetrius este salvat de Messalina sotia lui Claudius. Refuzand avansurile sexuale ale Messalinei, aceasta il retrimite la scoala de gladiatori, dar afland de logodnica lui Demetrius aranjeaza in asa fel incat Demetrius isi pierde credinta privind neputincios cum logodnica sa ramane fara suflarea in timp ce un gladiator incerca sa o violeze. Crezandu-si logodnica moarta, Demetrius accepta avansurile sexuale ale Messalinei si protejat de aceasta, este numit de catre Caligula tribun peste garzile pretoriene promitand imparatului sa-i aduca roba. Perchezitionand asezamantul crestinilor, Demetrius o gaseste pe logodnica sa in coma si rugandu-se lui Dumnezeu aceasta isi revine in mod miraculos instantaneu. Pentru a salva vietile soldatilor, ii duce roba lui Caligula care jurase decimarea garzilor. Furios si dezamagit de puterea robei, Caligula il retrimite in arena pe Demetrius care-si remarturiseste credinta in Dumnezeu. Refuzand sa lupte, Caligula ordona uciderea lui Demetrius spre dezacordul garzilor pretoriene si senatorilor care implorau pentru viata lui. Caligula care este ucis cu o sulita aruncata din tribuna. Claudius devine imparat si satul de tirania nepotului sau, edicteaza o lege prin care crestinii pot trai linistiti fara a se atinge nimeni de ei atata vreme cat nu complotesc impotriva statului.</p>

Dorelius

08.09.2018

este continuarea filmului The Robe, cu Victor Mature in rolul principal dar dupa parerea mea nu s-a ridicat la nivelul lui The Robe, lasand criticele la o parte pot spune ca este o poveste foarte frumoasa

0 1

Bachus-B

08.09.2018

un film cu mult superior primei parti the Robe care sincer il condsider foarte slab regizat..! acest film este foarte bine regizat cu un scenariu bine pus la punct plin de actiune intriga , scene de lupta spectaculoase in arena desi lupta cu tigrii este bineinteles ireala este foarte bine regizata, spectaculoasa si te tine cu ochii deschisi ! Victor Mature este excelent ca de obicei dar cea mai buna performanta actoriceasca o da imparatul Romei care joaca un rol de schizofrenic psihopat cu o voce de femeie..... foarte buna interpretare ! un film de colectie ce nu trebuie sa lipseasca de langa celelate sword and sandal de calitate ! nota 10 !

1 0

08.09.2018

un film frumos ce se ridica la nivelul lui the robe, cel care a jucat rolul lui caligula a jucat excelent.