Sidney Kimmel Entertainment, Mr. Mudd Production, Right of Way Films, Black Label Media

6 Aprilie 2016

29 Septembrie 2020

<p>Un expert în investiții bancare, cu o carieră de succes, își pierde controlul asupra vieții după ce soția sa moare într-un accident de mașină tragic.</p>

Dragos_87

08.09.2018

Nu imi pot da seama cum de Jake Gyllenhaal a acceptat rolul asta.Este un film cu o actiune statica trasa mult de par incat te si plictisesti teribil .E genul de film care te si pune pe ganduri dar te si face sa zambesti parca fara sa iti dai seama de ce.E cel mai slab film a lui Jake Gyllenhaal care l-am vazut,asa ca fara recomandare poate doar in lipsa de altceva!

1 5

zombie13

08.09.2018

Jake Gyllenhaal e in opinia mea unul dintre cei mai buni actori la ora actuala, si se tot dezvolta pe fiecare film facut. Parca e tot mai bun. Iar Demolition nu se lasa mai prejos. Actiunea este grea de inteles, parca nu e pentru toata lumea, dar finalul explica multe. Acum... fiecare cu ce poate sa priceapa. E un film ciudat, un pic greoi, destul de dificil de inteles, dar cu un impact, zic eu, grandios.

3 2

jurnalistul

08.09.2018

chin prelungit... sigur, moartea unei soții, pe care, by the way, nu a iubit-o (declară singur acest lucru), te poate duce la manifestări fizice și emoționale aparte... care este însă scopul distrugerii tuturor obiectelor din jur? care poate fi rezultatul acestei descărcări? zâmbetul cinic de la final, când Chris demolează 2 clădiri în aplauzele a 15 drogați? ceasul de perete înfoliat și pus la păstrare de mânia demolatoare? dubla căutare cu drogata și instabila emoțional Karen? măcar de ar fi rămas regizorul și scenaristul la aceste concepte... dar, nu... în final, umanitatea învinge și , inevitabil, apare o faptă bună (vezi caruselul)... păi ori suferim, ori nu... a, da... dacă caruselul era spulberat, înțelegeam că iubirea nu are leac... așa...

0 4