Comoara din lacul de Argint

Der Schatz im Silbersee

Aventuri, Western (Germany, France, Croatia)

Harald Reinl

Jadran Film, Société Nouvelle de Cinématographie, Rialto Film Preben-Philipsen

20 Octombrie 2020

<div align="left">"Comoara din lacul de argint" este o ecranizare după Karl May şi îi are ca eroi principali pe aceeaşi Winnetou şi Old Shatterhand. De această dată miza este o hartă a unei comori. Harta fusese ruptă în două părţi, pentru a-i păstra secretul dar colonelul Brinkley va intra în posesia celor două jumătăţi şi va încerca să pună mâna pe comoară. Doar că Winnetou şi Old Shatterhan nu vor sta nici ei chiar cu mâna în sân.</div><div><br /></div>

myhaita1

08.09.2018

Cine a citit Karl May, o sa fie cuprins de febra actiunii, iar cele 11 filme ecranizate dupa romanele lui, redau in mare parte epoca western, cu mijloacele tehnice de atunci, o epoca romantica cand binele intotdeauna invinge raul si totul are un happy end. Pentru fanii genului le recomand toate cele 11 filme ecranizate intre 1962-1969, avandu-i in plan principal pe Lex Barker si Pierre Brice, pentru ca merita toti banii.

0 0

Sibelius

08.09.2018

Un film fara pretentii sau veleitati de "mare film", dar realizat corect din toate punctele de vedere. Merita vazut, ca de altfel toata seria de ecranizari dupa Karl May.

0 1

brando

08.09.2018

dupa winnetou teil 1 este cel mai bun din seria winnetou ! desi a fost primul realizat inainte de trilogia winnetou ! este un film superb de aventura plin de actiune unde old shaterhand si winnetou sunt pe urmele unor banditi care vor sa puna ,mana pe o comoara in asa numitul 'lac de argit' ! si numele este pe masura- lacul si peisajele sunt atat de frumoase parca spectatorul viseaza cand le vede.....! absolt magic ! filmul a fost un succes incredibil l la premiera, spectatorii erau mai mult interesati de winnetou adica de piere brice decat de ceilalti actori ! si au avut dreptate winnetou este brobabil cel mai fantastic indian din cinematografie ! un erou adevarat de o frumusete perfecta ! piere brice a fost nevoit sa cheme politia la premiera din cauza fanilor !..... ! un film devenit clasic ceva unic si superb !

1 0