Deux jours, une nuit (2014)

Dramă | 21 May 2014 (Italy, Belgium, France)

Two Days, One Night (2014)

Deux jours, une nuit

Dramă (Italy, Belgium, France)

Jean-Pierre Dardenne, Luc Dardenne

Media Programme of the European Community, Les Films Du Fleuve, Archipel 35, BIM Distribuzione, Eyeworks, Belgacom, VOO, Vlaams Audiovisueel fonds, Euro-Images, Ciné+, Canal+, France 2 Cinéma, Radio Télévision Belge Francophone

21 Mai 2014

21 Noiembrie 2014

<p>Sandra e o tânără care are la dispoziţie un singur weekend pentru a-şi convinge colegele să renunţe la bonusuri pentru ca ea să-şi păstreze locul de muncă.</p><p> </p>

tomapetru14

08.09.2018

Dupa o zi nu tocmai reusita, in care aproape nimic nu a mers cum a trebuit, sfarsitul acesteia ma surprins in cel mai linistit moment. Iar acest echilibru s-a produs exact din primele minute vizionate ale acestui film. O alegere foarte inspirata iar astfel Two Days, One Night a fost un film excelent care m-a impresionat profund. Aparent firul narativ pare unul simplu insa eu il consider mult mai complex. Din primele cadre esti deja implicat in poveste si ramai alaturi cu multa compasiune de personajul central pe tot parcursul actiunii. O poveste despre micile dar importantele aspecte ale vietii, care fac parte zi de zi din rutina oricui. Te poti regasii cu usurinta in povestea acestui sensibil personaj, interpretat cu brio de catre Marion Cotillard. Two Days, One Night beneficiaza de 3 puncte forte. Alaturi de scenariul excelent scris, regia filmului este una excelenta si mi-a placut foarte mult modul in care cei doi regizori au prezentat aceasta poveste. Jean-Pierre Dardenne si Luc Dardenne dau dovada de foarte multa generozitate cand vine vorba de a pune emotie in acest film si cred ca acest lucru se intampla si in celelalte filme realizate de catre cei doi frati. In privinta filmului de fata am numai cuvinte de lauda si pot spune cu foarte mare usurinta ca acest film mi-a schimbat complet ziua. Two Days, One Night este o realizare cinematografia care merita din plin toata atentia unui cinefil. Eu recomand desigur acest film. Sunt sigur ca veti ramane placut surprinsi de aceasta poveste.

2 1

08.09.2018

1 0