Devil in a Blue Dress

Crimă, Thriller, Dramă (United States of America)

Carl Franklin

Mundy Lane Entertainment, TriStar Pictures, Clinica Estetico

15 Septembrie 1995

22 Septembrie 2020

Devil in a blue dress este un film noir ce prezinta povestea lui Easy Rawlins veteran al razboiului,singurul negru din cartier care avea casa sa proprie, este concediat intr-o zi pentru simplul fapt ca este negru, ramas fara slujba si plin de datorii se angajeaza sa o gaseasca pe tanara alba Daphne Monet logodnica celui mai bogat om din oras.Insa lucrurile nu sunt atat de simple precum par la prima vedere si Easy realizeaza ca este ceva nu este chiar in ordine.Dephne nu este cautata doar de catre logodnicul ei ci si de contracandidatul acestuia ca primar deoarece aceasta detinea lucruri pe care il puteau compromite.Observand crimele ciudate care se petrec realizeaza ca cineva incearca sa-l scoata tap ispasitor si se horataraste sa afle adevarul despre fata si despre secretele ei.

Aaryioch

08.09.2018

Un fir al actiunii destul de complex, dar foarte bine conturat, deci usor de urmarit si captivant completat de o distributie excelenta. Unul din putinele filme bune care chiar are de toate pentru toti: actiune, suspans, mister, scene violente sau cu continut explicit, umor, romantism etc

1 0

crazy_bloggera

08.09.2018

DIn promo pare foarte bun, mai ales datorita interpretarii lui Denzel Washington.

2 2

brando

08.09.2018

un film noir de calitate superioara ! un scenariu excelent ! Denzel este de milioane in rolul lui Ezikiel Rolins poreclit Easy care doar dorind sa castige niste bani si sa isi gasessca o slujba , ajunge detectiv particular fara voie fara nevioie..... ! scenariul filmului este captivant si plin de suspans ala anii 40 ! dar in stilul anilor 90 ! Don Chadle joaca super rolul lui Maouse imi mainteste comic de un episod din Tom si Jery cand varul lui Jery i vine in ajutor.! un film care il poti vedea de zeci de ori si tot sa nu te saturi eu l-am vazut de vreo 20 de ori si inca tot imi place ! film de colectie cu gansteri noir dar si umor ..de mentionat si soundtrakul filmului plin de piese super de jaz din acea perioada ! absolut superb ! nota 10 !

1 0