Die Säulen der Erde (2010)

Die Säulen der Erde

1 Iunie 2010

19 Septembrie 2021

Actiunea "Pilastrilor Pamantului" se plaseaza intr-un climat de razboi, lupte religioase si pentru putere care distrug vieti si familii intregi. In aceasta epoca se inalta mareata catedrala din Kingsbridge. Pe acest fundal zbuciumat se intretes mai multe povesti de iubire: Tom, mesterul constructor, Aliena, fiica de nobil, sadicul lord Wilhelm, Filip, staretul din Kingsbridge, Jack, sculptorul in piatra si Ellen, femeia padurilor care e nemlioasa prin blestemul ei.<br /><br />

spetru32

08.09.2018

Într-o epocă a războiului civil, a foametei şi a luptelor religioase se înalţă uluitoarea catedrală din Kingsbridge. Pe acest fundal se împletesc vieţi: cea a lui Philip, stareţul devotat şi inventiv, care îşi doreşte să înalţe cea mai mare catedrală gotică din lume... a lui Tom, zidarul devenit arhitect ­ un bărbat cu sufletul sfâşiat... a frumoasei şi misterioasei Lady Aliena, urmărită de un secret ruşinos... şi a luptei dintre bine şi rău, care va întoarce biserica împotriva statului şi frate împotriva fratelui.

6 4

berby

08.09.2018

Printre cele mai bune si interesante ,cu multa atentie si bine facut film istoric, mai sunt si altele dar, intr'o perioada tulbure si inceput de criza au realizat o excelenta drama a unei perioade din trecut care ne arata ce fatidice si nemiloase metode alegeau unii cat de periculosi erau anumiti "crestini" sau cat de "libertina era societatea", ce dura e natura umana si ce dezastruoasa e viata. Perfect film pentru sambata sau duminica, plin de intrigi si calcule nesabuite, destramari si razboi la nivel religios la cel mai inalt nivel. Ce influenta era biserica si cat de "murdar isi juca rolul" sau alte pericole ale vremii: foametea, razboiul si vrajitoria.

5 2

Sibelius

08.09.2018

Un serial nominalizat la Globul de Aur. Bine facut si bine jucat, dar...in niciun caz un film istoric. E adevarat, apar si personaje reale, dar e nevoie de mai mult decat niste armuri si nume de regi sau pretendenti la tron pentru a face un film istoric.

1 0