God Forgives... I Don't!

Dio perdona... Io no!

Western (Italy)

Giuseppe Colizzi

Productores Exhibidores Films Sociedad Anónima (PEFSA), Cronocinematografica S.p.a.

13 Iunie 2021

Cand trenul care circula pe ruta El Paso - Canyon City intra in gara dintr-un mic oras american,calatorii care vor sa urce observa ca pasagerii din tren ,inclusiv mecanicul sunt morti,plini de sange de la gloantele care le-au strapuns corpurile.Hutch Bessy,care lucreaza la Harold Bank ,gaseste pe singurul supravietuitor al masacrului din tren , care-i marturiseste ca din tren s-au furat trei sute de mii de dolari si ca autorii jafului ar fi o banda de talhari condusa de Bill Saint Antonio.Hutch stie ca banca la care lucreaza a asigurat transportul banilor la o companie de asigurari,dar considera ca este mai bine sa mearga pe urma lor,motiv pentru care este in cautarea lui Doc,un vestit pistolar si impatimit al jocului de carti,despre care se crede ca l-ar fi ucis pe temutul Bill,in urma unei partide de poker.Intalnirea celor doi nu decurge conform planului lui Hutch,Doc vrand sa gaseasca singur banii,mai ales ca din semnalele pe care le primeste nu mai este atat de sigur ca Bill Saint Antonio este mort.

stef_ionesco

08.09.2018

Un gangster şi un agent de asigurări îşi unesc forţele pentru a găsi aurul furat de un bandit, pe care îl cred mort.

1 1

Bci2

08.09.2018

Actorul Terence Hill-- nascut Venetian cu numele de Mario Girotti-- joaca exceptional rolul principal de Cat Stevens in acest film western absolut senzational. Cu ochii sai de un albastru profund, ca doua safire, imperturbabil si neiertator, te impresioneaza mai mult decat actorul Clint Eastwood in cele mai bune westerne cu el, si asta spune foarte mult. Nu numai actiunea este captivanta, cu intorsaturi neasteptate, dar si capacitatea lui Cat de a absorbi socuri enorme--la un pas ce-l desparte de ,nemurire'-- ramai uimita , sau uimit, de inteligenta deosebita si rezistenta fizica a eroului din film. Are frica de apa si-i aproape innecat de dusmanii sai. Oare va reusi sa scape de la fundul unui put plin cu apa din care nu vedem nici-o scapare in film. Adversarul lui Cat este ,,un geniu al raului" - talhar de frunte--seful unei bande de multi talhari, este Bill San Antonio, cu o mimica fara egal, cu o inteligenta rea si subtila, jucat exceptional de actorul Frank Wolff. N-are cum sa nu-ti placa Cat-- adica Mario= Terence! E fara egal, in opinia mea. Rar ghicesti ce va face in secunda urmatoare. Aventurile se tin lant, si toata afacerea se invarteste in jurul unei lazi de aur furata dintr-un tren, asa de grea ca nici doi oameni puternici nu pot s-o care, insa.. Trebuie sa vedeti filmul. Singurul aspect care lipseste din film este o iubire, desi niste ,,incurcaturi amoroase" sunt subtil introduse in cateva secvente din film ce ating si genul de amor trupesc, parca insa fara profunzime si fara urmari (?). Scenarizarea atinge inaltimi ce nu-s vazute des in ale filme western. Poate ce-i lipseste filmului este melodia adictiva din filmul ,,Pentru un pumn de dolari" si desigur peisajele care-s cu munti si ruini de castele partial daramate (?), ce nu ating nivelul peisajelor romantice din alte filme. Bataile cu tot ce vrei, de la pumni si picioare, la impuscaturi, si alte mijloace... contribuie desigur la actiunea palpitanta care- nu-i redusa la schimbari de focuri de arme ca in filmele cu Tombstone, si asa mai departe. Filmul este de mare succes la public, chiar si la olandezi; subtitrat si tradus in mai multe limbi, se pare a fi unul din filmele clasice westrn preferate de foarte multi spectatori; cred eu, fara egal in gen.

2 5

remyy63

08.09.2018

Am vrut sa vad primul film in care au jucat impreuna Bud Spencer si Terence Hill si am vazut o realizare bunicica,cu un scenariu putin cam intortocheat,cu aceeasi mexicani cam blegi care apar in majoritatea filmelor de acest gen,cu un sef de banda de banditi care se crede cea mai desteapta fiinta de pe pamant iar subalternii sai o gasca de cretini ce pot fi biciuiti de sef cand are acesta chef.Bun rolul facut de Frank Wolff in pielea personajului Bill San Antonio si de Terence Hill in rolul Doc sau Cat Stevens.

7 1