Dirty Grandpa

Comedie (United States of America)

Dan Mazer, Grant Heslov

Covert Media, Lionsgate, BillBlock Media, QED International, Josephson Entertainment, Ninjas Runnin' Wild Productions

21 Ianuarie 2016

5 Februarie 2016

<p>Jason Kelly se află la doar o săptămână distanţă de nunta cu fiica răsfăţată a şefului său, deci cu un pas mai aproape de visul lui de a deveni partener la firma de avocatură unde lucrează de mult. Abia târziu, tânărul va realiza că toate planurile îi sunt periclitate de bunicul guraliv, cu care pleacă în vacanţa de primăvară la Daytona. Între petreceri scandaloase, conficte aprinse în bar şi o noapte epică de karaoke, bătrânul Dick pare de neoprit. Încearcă cele mai provocatoare experienţe şi face tot posibilul să-şi convingă nepotul să i se alăture. La finalul acestui concediu incredibil, bunicul dezlănţuit şi formalul său nepot descoperă că există multe lucruri pe care le pot învaţa unul de la celălalt şi leagă o relaţie mai strânsă ca niciodată.</p>

mindhunters

08.09.2018

Când auzi un nume precum Dirty Grandpa, tradus la noi Bunicul dezlănțuit, e cazul să te gândeşti serios dacă eşti pregătit pentru ce te așteaptă. Pentru că umorul din această comedie extrem de haioasă cu De Niro și Efron este foarte vulgar de multe ori, glumele învârtindu-se în jurul celui mai popular subiect: sexul. Mai degrabă îl traduceau Bunicul dezmățat sau destrăbălat, într-atât pare Dick Kelly ahtiat să își reînceapă viața sexuală după mulți ani de abstinență. În această călătorie pentru regăsire a sinelui se petrece o metamorfoză la care poate nu te-ai aștepta din prima. Dar care merită cu siguranță atenția ta. Apropo, cum să-i dai numele Dick și să te aștepți la altceva din partea lui decât o goană nebună după sex? Nu te aștepta la romantism în exces și faze cheesy, de fiecare dată când există un moment mai romantic (un dans, un schimb intens de priviri), cineva are grijă să schimbe iar direcția și să facă o glumă (cel mai probabil cu temă sexuală). Dacă îţi place și acest tip de umor, îţi recomand cu căldură vizionarea acestei comedii, în care bunic și nepot se reunesc și încearcă să reînnoade legătura lor strânsă de altădată. Desigur, există și umor de situație, replici foarte inteligente și câteva glume extrem de amuzante, fără tentă sexuală, dar aşteaptă-te la scene uneori deocheate și nițică nuditate. Așa, ca să încălzească puțin atmosfera înghețată de februarie.

3 3

valy94

08.09.2018

Una dintre cele mai bune comedii vazute de mine de mult timp. De Niro cum ne-a obisnuit,cu un rol excelent. De vazut neaparat.

3 1

iulian30

08.09.2018

E ok ca joaca Robert DeNiro,si il inteleg la varsta lui incearca sa se conserve,ca batranetea nu iarta pe nimeni,si se menajeaza prin roluri de comedie. Insa poate e cam exagerata partea de vulgaritate,si glumele par cam trase de par,si doar din expresii vulgare in altele.Insa are sarmul ala pe care nu-l il ia nimeni si da calitate prin insusi prezenta lui,si in plus a si spus cateva lucruri adevarat valabile in viata oricui in functie de varsta.deci tot reuseste sa transmita niste mesaje filmul.Scenariul nu are ceva spectaculos,nu are rasturnari de situatie,sau prea mult suspans,doar un sir de scene mai mult tipic de filme de adolescenti,si replici dupa replici vulgare. Per ansamblu mi s-a parut cam slabut,insa daca vreti totusi sa radeti putini intr-o seara mai trista,e ok de vazut si un astfel de film.

0 2