The King's Speech

Dramă, Istoric (United Kingdom)

Tom Hooper

The Weinstein Company, UK Film Council, Momentum Pictures, Aegis Film Fund, Molinare Investment, FilmNation Entertainment, See-Saw Films, Bedlam Productions

6 Septembrie 2010

11 Februarie 2011

"The King's Speech" spune povestea barbatului care a devenit regele George VI al Marii Britanii, tatal actualei Regine a Marii Britanii. Dupa ce fratele sau abdica, George (supranumit "Bertie") isi asuma tronul fara tragere de inima. Afectat de o balbaiala nervoasa ce nu parea sa se termine si considerat incapabil sa fie rege, Bertie apeleaza la serviciile unui logoped neortodox pentru a-l ajuta, un logoped pe nume Lionel Logue. Dupa un set de tehnici neasteptate si inflorirea unei prietenii imprevizibile, va reusi Bertie sa isi regaseasca adevarata voce, sa scape de ticul nervos si sa gaseasca curajul pentru a-si conduce tara in razboi?

100 Ordonare după: | |

Codrin94

08.09.2018

Cu toate ca nu il consider peste Inception, pot spune ca pelicula isi merita premiile acordate. Nu are incarcatura psihologica specifica inception, dar are un farmec aparte, care ne cucereste prin vizionarea sa. Colin Firth face un rol foarte bun, pentru care primeste, pe buna dreptate, premiul Oscar. Per total un film pe care il recomand cu caldura. Unul dintre cele mai bune filme din 2010.

1 2

Skyline

08.09.2018

Am auzit multe laude aduse acestui film si am dorit sa il vad si eu . Din trailer ma asteptam la un film de valoare dar credeam ca va fi un pic cam plictisitor de urmarit. M-am inselat foarte mult , pentru ca s-a dovedit a fi cel mai bun film pe care l-am vazut in 2010 la cinema . Nu am cuvinte sa exprim cat de minunat a putut fi facut tot filmul in toata complexitatea lui ,pornind de la actori si pana la ultimul detaliu . La finalul filmului 'The king's speech" ramai pur si simplu 'speechless" .

5 5

mamaia89

08.09.2018

Nu.Acest gen de film nu ma-i are atractie la public pe alocuri este un film plictisitor, dar din punct de vedere este mult mai bine pus la punct ca scenariu de cat The Social Network, the fighter ,Black Swan.Cat despre nota care i-as da 7-8.

3 6