SF | 05 August 2009 (United States of America, New Zealand, Canada, South Africa)

District 9 (2009)

District 9

SF (United States of America, New Zealand, Canada, South Africa)

Neill Blomkamp, Gavin Hood

Skip Woods

TriStar Pictures, Block / Hanson, WingNut Films, Canadian Film or Video Production Tax Credit Fund (CPTC), District 9, Key Creatives, New Zealand Post Digital and Visual Effects Grant, QED International, The Department of Trade and Industry of South Africa

5 August 2009

2 Octombrie 2009

<p class="MsoNormal">O specie de extratereştrii trăieşte în condiţii mizere într-o mahala de pe pământ. Aceştia găsesc sprijin de la un agent guvernamental care empatizează cu ei după ce e expus la biotehnologia extraterestră.</p>

119 Ordonare după: | |

UzZi

08.09.2018

o alta abordare al acestor genuri de filme....filmele cu extraterestrii in general au o poveste mai previzibila...adikkk ,,asemanatoare''....acest film tocmai de aceea este mai special...povestea usor schimbata fata de ce se vedea pana acum...insa cu inceputul putzin cam fortzat...abia dupa jumatate d ora se leaga ceva...de aceeaa...cred k merita un 8...

1 2

makilex

08.09.2018

@bOse...faci dovada de ignoranta si incompetenta intr-o singura fraza: 1. povestea nu se aseamana cu independence day decat prin prezenta unei nave mari, de acolo e cu totul altceva; 2. peter jackson e doar producator; concluzia mea: invata sa citesti

7 12

raspopilcarita

08.09.2018

Nici nu faci bine cunoştinţă cu filmul că nu mai ştii ce-ţi place la acesta : - faptul că nişte fiinţe nevinovate(sau vinovate de faptul că au ajuns unde nu trebuia) ajung să intre în conflict cu unul dintre ultimele bastioane ale rasismului mondial ; -acestea pătrund într-un spaţiu vânturat până mai ieri de moartea a mii de oameni nevinovaţi sau doar vinovaţi de a fi *decât* de altă rasă (inferioară) ; - dotaţi fiind cu arme mult superioare sfârşesc prin a lupta cu oamenii pe teritoriul acestora , cu cea mai teribilă armă pe care o deţine omenirea până în prezent , ura de rasă , rasismul cum îi zicem noi . Cumplit destin pentru o fiinţă venită din altă lume indiferent care i-au fost intenţiile . Sublinierea , atât de voalat a acestor aspect face din filmul ăsta un subiect de discuţii perpetue asupra intenţiilor în general , ale noastre cu privire la ceea ce va fi în viitor (se va termina sau nu , pe viitor , cu : xenofobia , rasismul , isteria religioasă şi altele ştim noi bine ce ? ) Scenariul cuprinde ca într-un surâs amar oprobiul unui singur om sau să spunem câţiva , care încearcă timid , neputincios , fără resurse să întoarcă soarta cruntă a fiinţelor ajunse în boxa terorii din cauza inocenţei sau poate a subestimării rasei pe care o credeau atât de slabă . Nu ştiu şi nu-mi dau seama prea bine ce vrea Wikus Van De Merwe acolo deoarece în lupta cu autorităţile subliniază aspecte ale comportamentului autorităţilor greu de închipuit în lumea reală , aproape că nu ţi-ar place deloc să ai de-a face cu un astfel de sistem în care legile încep să se topească fulgerător atunci când interese obscure cer asta . Să fie vorba tot despre lăcomia oamenilor sau doar despre putere , două motive care se împletesc sinuos în mintea satrapilor lumii . Închisoarea cu regimul ei special de detenţie pune capac gândurilor mele bune şi atmosfera sumbră care domneşte acolo aruncă bunele intenţii în grevă totală . Cumplit scenariu ! Nota mea nu poate fi decât discordantă subiectul şi acţiunea chiar şi teritoriul ales sunt perfecte dar prea limitate .

7 12