Django

Django

Acțiune, Western (Italy, Spain)

Sergio Corbucci, James Mangold

B.R.C. Produzione S.r.l., Tecisa

20 Septembrie 2021

<p>Un om misterios apare într-un oraș trăgând un sicriu murdar cu noroi în urma lui. Acest om este Django. După ce o salvează pe Maria de la o moarte sigură, Django este prins în mijlocul unui război între revoluționarii mexicani și o bandă de rasiști ​​sadici conduși de fanaticul Major Jackson. Fără prea multe alternative, Django are un plan: să se răzbune în timp ce îi întărîtă și mai tare pe inamici. "Django" a făcut un star international din Franco Nero și a creat <span style="line-height: 14.5455px">un gen de filme popular la nivel internațional, "Western Spagghetti".</span></p>

don.corleone

08.09.2018

Django este si ramane un film cult …o capodopera a westernului spaghetti , din care multi regizori au incercat sa se inspire…insa fara succes …sau cel putin fara farmecul impregnat de Corbucci in aceasta pelicula. Vestul lui Sergio Cobucci nu are nimic de’a face cu cel american…..In prim plan apare o "cloaca" plina de noroi > un sat pustiu in care inca activ a ramas hotelul care serveste drept bar si bordel..unde prostituatele par a fi scapate dintr’un film marca Fellini …. Strainul care soseste in oras intors din razboi…nu are nu are deloc farmecul tineresc al lui “Ringo” (din Stagecoach) ..dimptriva el pare un fel de antreprenor taciturn de pompre funebre , care spre surprinderea mea calatoreste pe jos ( tragand dupa el un sicriu) … De referinta ultima replica a lui Django ‘’ Faca-se voia sa’’ …care se raporteaza la moartea colonelului Jackson ...trimitandu'l pe acesta in lumea celor drepti…insa aceasta ultima replica a filmului poate face referire si la noua viata pe care o incepe eroul alaturi de Maria… 8.5/10 …un western spaghetti foarte reusit .

4 0

mdomnita

08.09.2018

Bineînțeles că după ce am văzut Django Unchained trebuia să văd și filmul după care s-a inspirat Tarantino (cel puțin cu numele și cu piesa de fundal). Django e un western fără nimic special care nu m-a impresionat. Probabil e din cauză că nu sunt un fan al filmelor western... dar nici actorii, nici peisajele nici scenariul nu m-au impresionat. Nu prea recomand.

0 4