Dramă, Western (United States of America)

Quentin Tarantino

Quentin Tarantino

The Weinstein Company, Columbia Pictures

25 Decembrie 2012

18 Ianuarie 2013

Acțiunea are loc în sudul Statelor Unite, cu doi ani înainte de Războiul Civil. Django (interpretat de Jamie Foxx) este un sclav al cărui trecut plin de violență îl aduce în serviciul lui King Schultz (interpretat de Christoph Waltz), un vânător de recompense aflat pe urmele a doi ucigași, frații Brittle. Django este singurul care poate să-l ajute să ajungă la ei. În schimb, Schultz îi promite să-l elibereze. Când misiunea lor se încheie cu succes și Django este eliberat, el decide să rămână alături de Schultz și continuă să-i vâneze împreună pe cei mai căutați criminali. Însă scopul final al lui Django este găsirea și eliberarea Boomhildei (interpretată de Kerry Washington), soția de care fusese despărțit cu mult timp în urmă.

Bachus-B

08.09.2018

jur ca numar zilele si secundele pan' la premiera ..!

2 13

Adrian87

08.09.2018

Un film asa bun ca Django Unchained rar am vazut. Sincer nu era in topul listei mele al filmelor asteptate, dar a trecut direct in topul celor mai bune filme pe care le-am vazut. Poate mai puteau imbunatati filmul pe ultimele parti, si nu zic asta ca si cum nu ar fi bun, dar prima jumatate a filmului mi s-a parut atat de reusita incat fara sa vrei iti creezi asteptari foarte mari pentru tot parcursul filmul. As vrea sa mentionez in principal dialogul si intorsaturile de situatie din prima parte a filmului, care mi s-au parut geniale. Django Unchained este un film excelent. Daca aveti sansa sa-l vedeti, nu ezitati. Vizionare placuta!

14 14

hitman78

08.09.2018

Daca vreti sa vedeti un film cu doi actori in rol principal foarte buni si un DiCaprio imperial nu ezitati sa alegeti Django Unchained.Dupa parerea mea e cel mai bun film al anului 2012,in stilul inconfundabilului Quentin Tarantino,mult singe improscat,multa mizerie fizica si morala,umor negru si o coloana sonora de exceptie.10

3 5