Dramă (United States of America)

Barry Levinson

Adam Mazer

Bee Holder Productions, Royal Oak Films, HBO Films, Cine Mosaic

14 Aprilie 2010

18 Octombrie 2021

Partial bazat pe cartea autorilor Neal Nicol si Harry Wylie intitulata "Between the dying and the dead: Dr. Jack Kevorkian's life and the battle to legalize euthanasia", filmul de televiziune marca HBO "You don't know Jack" prezinta ascensiunea si decaderea celebrului "Doctor Moarte", care a construit o infama "masinarie a milei" cu scopul de a asista sinuciderea unor pacienti cu maladii in stadii terminale. Ajutat de catre prietenul si colaboratorul sau Neal Nicol, care avea pregatire de infirmier si tehnician de laborator, Jack Kevorkian a eutanasiat peste 130 de suferinzi cu boli incurabile, dupa care a trimis la emisunea TV "60 Minutes" o caseta video cu imagini in care era prezentat asistand moartea unui pacient. Pe baza respectivei probe, Jack Kevorkian a fost condamnat pentru crima de gradul II in anul 1999 si a petrecut 8 ani in inchisoare, fiind eliberat conditionat in anul 2007. Lupta pe care "Doctorul Moarte" a purtat-o in instanta pentru a legaliza eutanasia a fost sustinuta de catre activista Janet Good de la Hemlock Society si de catre Neal Nicol, care sustineau ca orice persoana are dreptul de a alege momentul si modul in care doreste sa moara.

bobo4526

08.09.2018

Avand in vedere ca pe langa drama absolut geniala mai este si biografic, acest film pur si simplu, te lasa rece si te face sa te gandesti efectiv, la viata si la moarte. Un Pacino mult mai batran decat cel cu care am fost obisnuiti, insa chiar daca trupul imbatraneste, sufletul si interpreatrea acestui mare actor, o sa ramana mereu vesnice. Un subiect mai mult decat bun, sincer chiar isi merita nota de pe site-urile de specialitate. Vorbind ca si poveste mie personal, faptele acestui om, numit si '' doctor '' mi s-au parut efectiv iesite din comun, nu condamn pe nimeni, insa ce a facut acest om, chiar este, poate nu in totalitate, dar putin tot este de condamnat. Un film bun. 8

0 0

shelley

08.09.2018

Un Al Pacino de nerecunoscut ( poate este doar machiajul)in rolul Doctorului Moarte, care la cei 81 de ani ai săi continuă să lupte pentru dreptul pacienţilor în faze terminale de a fi eutanasiaţi - merita vazut, asta, daca va plac filmele biografice.

3 3

Moonchild

08.09.2018

incredibila performanta a lui Al Pacino ne lasa sentimentul ca, intr-adevar, a devenit dr. Kevorkian pentru noi. acest film ar trebui sa fie vizionat de catre toti. eu chiar sunt de acord cu aceasta metoda a acestui doctor, si ma bucur ca povestea lui a fost ecranizata :)

6 6