Horror, Acțiune, Thriller (Luxembourg, United Kingdom, United States of America)

Neil Marshall

Neil Marshall

The Victor Film Company, Carousel Picture Company, The Noel Gay Motion Picture Company, Kismet Entertainment Group, Luxembourg Film Fund

10 Mai 2002

18 Octombrie 2021

O echipa britanica este trimisa intr-o misiune de antrenament in dealurile Scotiei pentru pentru a purta o "lupta" cu o echipa de la Operatiuni Speciale. Ignorand legendele despre acele locuri, ei isi continua misiunea, gasind ramasitele insangerate ale celeilalte echipe. Cu doi oameni raniti mortal, ei incearca sa fuga si dau peste zoolgistul Megan, care stie exact ce anume ii vaneaza. Ce a inceput ca un antrenament prietenesc se transforma intr-o lupta pentru propria lor viata, impotriva unor inamici total neasteptati: varcolacii.

rap17s

08.09.2018

este cu adevarat genul acela de film care te tine in suspans

2 3

boogie

08.09.2018

Un film destul de slab cu niste scapari destulde mari: nu am inteles care era scopul misiunii in padure, sa lipeste matele cu super glue, modul in care este inchipuita sfartecarea corpului uman. SLAB film.

0 6

cristimarc

08.09.2018

Un horror bun e ala care te face sa uiti de iubita vreo doua ceasuri. Asta te face. Nu se pierde vremea cu psihanalize americane de doi lei, se bat de la inceput pana la sfarsit ( intotdeauna mi-au placut soldatoii astia cu accent cockney care daca nu mai au arme sar cu dintii si pumnii la adversar si ce e mai important, oricat de imputita ar fi situatia, niciodata nu uita sa bea un ceai ). Monstrii sunt suficient de reali incat sa-ti fie frica sa mergi la toaleta noaptea cu lumina stinsa, doar finalul e un pic diluat. Lipseste doar grozavia care supravietuieste si da sansa unei continuari a filmului. Asta e bine. Cine poate, sa stea cu o pisica in poala cand se uita la film; am vazut eu in alte filme ca vampirilor si altor creaturi ale noptii le este frica de lighioanele astea domestice.

7 2