Fantasy, Comedie, Aventuri (United States of America)

Kevin Smith

Kevin Smith

View Askew Productions, STK Films, Lionsgate

12 Noiembrie 1999

22 Ianuarie 2021

Ultima descendenta a lui Isus este chemata de vocea lui Dumnezeu sa-i opreasca pe 2 ingeri alungati de acesta din Rai din tentativa lor de a crea o biserica in New Jearsey. Prin aceasta, ei si-ar reintegra sufletele si astfel, cum arata dogma catolica, ar ajunge inapoi in Rai, acest lucru demonstrand ca munca lui Dumnezeu nu a fost perfecta. In plus, acest fapt ar distruge umanitatea pentru ca ar nega bazele pe care a fost creata. Va reusi ea sa opreasca acest nedorit fenomen ?

Gabb

08.09.2018

Comedie religioasa care isi bate "putin" joc de religie dar care are si multe dialoguri serioase despre religie. E Dumnezeu femei sau barbat? A fost Iisus alb? are urmasi? Actori si-au jucat foarte serios rolurile ( mai ales Ben Affleck si Matt Damon care erau "ingerii ofticati") Finalul era super! cadavre peste tot >:) si un inger ucigas ! genial Pot spune ca nu am mai vazut un film , macar asemanator cu acesta! Merita vazut :D GO SEE IT!

4 5

tami.alexandra

08.09.2018

de acest film am aflat in cadrul unui seminar de sociologie generala in anul 1. numai de curiozitate l-am luat si l-am vazut. mi s-a parut ok, insa totodata, am avut senzatia ca religia este un pic cam "luata in desert", sa zic asa:). l-as mai vedea o data, cu cea mai mare placere. din punctul meu de vedere, merita vazut, si nu...nu fac nicio aluzie la MATT DAMON:X :P

3 2

viorella

08.09.2018

un film cam straniu, desi foarte interesant si palpitant, poate sa-ti dea unele conceptii peste cap...cu toate astea e doar un amestec de comedie, cu expresii americane vulgare la tot pasul, si SF... e totusi placut de urmarit, funny... apropo, e interzis copiilor- asta trebuie de luat in seama..:)))

2 2