Comedie, Crimă, Dramă (United Kingdom)

Richard Shepard, Peter Hyams

Richard Shepard

Pinewood Studios, Recorded Picture Company (RPC), BBC Films, Isle of Man Film Commission

15 Noiembrie 2013

29 Noiembrie 2013

<span style="line-height: 17.27272605895996px; color: #222222">Dom Hemingway este un </span><span style="font-family: Verdana, sans-serif; color: #222222"><span style="line-height: 17.27272605895996px">expert în spargerea seifurilor pe nume, care şi-a petrecut ultimii 12 ani în spatele gratiilor şi tocmai s-a întors pe străzile Londrei. Infractorul periculos, temperamental şi amuzant decide că a venit momentul să îşi primescă răsplata fiindcă a zăcut mai mult de un deceniu în închisoare fără să le dezvăluie poliţiştilor numele complicilor lui.</span></span>

mdomnita

08.09.2018

Dom Hemingway a fost un film cu un Jude Law foarte teatral dar totuși neinteresant și fără mare lucru de văzut. Mă așteptam la o comedie englezească similară cu cele ale lui guy Ritchie dar nu am văzut decît un singur moment cît de cît amuzant în 2/3 din film pe parcursul unei ore de întîmplări banale amestecate în ce unii ar putea să numească scenariu. Mădălina Ghenea, pe care Dom o vrea „goală și cu fundiță roșie pe clitoris” are un corp frumos dar cam atît. Pe lîngă faptul că are doar vreo 4-5 replici în film, nu arată atît de bine pe cît ar trebui să ne-o imaginăm avînd în vedere scenariul în care toți bărbații sunt în limbă după ea. Ar mai fi de spus despre discursurile interminabile ale lui Jude Law care la un moment dat devin chiar plictisitoare (și nu mă refer la cel în care își laudă penisul vreo 10 min din film ci la mai multe momente în care m-am plictisit de atîta bla bla fără a spune nimic ș m-am simțit ca la un stand-up comedy).... ca o concluzie, eu nu am rezistat pînă la final. și nu îmi pare rău că am ieșit de la film. Nu merită.

3 3

08.09.2018

Dom Hemingway mi s-a parut un film foarte ok care surprinde foarte mult datorita unui Jude Law absolut impresionant. Povestea filmului nu este cine stie ce insa personajele acestei povesti sunt foarte interesante.Chiar daca in mare parte nu exista foarte multa intriga in poveste cu siguranta se poate observa cu usurinta umorul de care da dovada acest film.Personajul principal al povesti noastre este unul care surprinde in orice moment cu o replica geniala.Mi s-a parut ca Dom Hemingway este un personaj plin de umor si replici directe,plin vicii dar gata sa lase trecutul in spate doar pentru un viitor mai linistit.Totusi prezentul ii da mari batai de cap si chiar este interesant sa ii urmaresti povestea acestui personaj carismatic.Jude Law are in acest film o interpretare genial si chiar de mult timp nu l-am mai regasit pe acesta intr-o astfel de stare. Regia filmului este foarte buna si chiar n-a surprins placut.De-asemenea coloana sonora absolut geniala...mi-au placut la nebunie melodiile alese. Dom Hemingway este un film bun care mi-a placut mult.Sincer nu ma asteptam la asa ceva din partea acestui film.Daca vei fi prins de personaj cu siguranta nu vei regreta acest film.Trebuie sa amintesc si faptul ca in acest film Madalina Ghenea are cateva scurte apariti foarte ok.Pentru Jude Law cred ca acest film merita din plin o vizionare.

2 1

andystarx

08.09.2018

Un scenariu praf si o Madalina Ghenea care a acceptat un rol care ne face de ras,prostituata si trebuia neaparat sa se specifice ca e romanaca ! Jude Law face tot filmul si de aceea ii acord un 5,in rest pierdere de timp,cu greu rezisti pana la final !

1 0