Dramă (France, Germany, United States of America)

Wim Wenders

Sam Shepard, Wim Wenders

Reverse Angle International, Reverse Angle Production, ARTE France Cinéma, Sony Pictures Classics

19 Mai 2005

21 Octombrie 2021

Howard este un actor de western de varsta a doua, aflat pe panta descendenta a carierei sale.<br /><br />In timpul filmarilor la nou western, pleaca pur si simplu cu calul si dispare. Howard se refugiaza in orasul natal, la mama sa pe care nu o mai vazuse de ani buni.Aici nu-si uita obiceiurile si, dupa o noapte de jocuri de noroc si alcool, ajunge in arestul politiei. <br /><br />Mama sa ii povesteste ca, cu ani in urma, a fost contactata de catre o chelnerita ce i-a spus ca are un fiu cu el, rezultat in urma unei relatii pasagere in timpul filmarilor in orasul ei natal.<br /><br />Deoarece oricum un agent trimis de compania cinematografica ajunsese in oras, hotaraste sa plece sa-si cunoasca fiul.Ajunge in orasul chelneritei - Doreen, se intalneste cu aceasta, cu fiul sau acum matur, ba chiar isi descopera si o fiica, a carei mama tocmai a decedat. Fiul are o problema in a-l accepta.<br /><br />In cele din urma, compania il forteaza sa se intoarca la filmari.

mitsuko_san

08.09.2018

se pare ca 2005 a fost anul in care regizorii trecuti de o anumita varsta au inceput sa se intrebe cum e sa ai copii de care nu stiai..pentru ca si Jarmusch si Wenders, doi "independenti" de renume au facut in acelasi an doua filme despre acest subiect. Broken flowers si Dont come knocking. s-or fi inspirat oare din acelasi caz..sau or avea si barabti un fel de ceas biolgic? oricum, ambele filme sunt impresionante si le recomand cu caldura. Pe langa interpretarea de exceptie, SAm shepard semneaza si scenariul acestui film.

0 1

gabishor_nate

08.09.2018

Din pacate si-n viata de toate zilele are cam aceleasi indeletniciri ca si-n film,ceea ce i-a si marcat adanc infatisarea.Nu-i usor sa pornesti la un drum in care vrei sa-ti cunosti copilul sau copiii...dar ramane impresionat ca-n barul in care o cunoscuse pe Doreen si turnase o scena pentru un film western cu foarte multi ani in urma,inca se mai afla posterul cu el si dedicatia pe care o facuse

0 0

Gabi-28

08.09.2018

Iata-l pe Sam Shepard la apusul carierei. Acum 30 de ani era nominalizat pentru un rol secundar in The Right Stuff. Cam ca si personajul pe care il interpreteaza in film; departe de prestatiile de altadata, dar oricum, pedigree de actor are, iar asta se vede. Rolul facut aici, nu l-a implicat prea mult pe Sam, asta cerandu-i-se de fapt si in fisa postuluiacestui film. El intruchipeaza un actor odata de succes, dar acum, decazut, din cauza varstei, a alcoolului si a modului de viata in general. Daca prestatia lui nu este nici slaba, nici stralucita, nu la fel se poate spune de prestatia celorlalti. In special a tinerilor din film. Avem asadar, o poveste de viata, o incercare de "intortocheri" neinspirata de destine si cam atat. Nimic memorabil, nici macar notabil. Un film sec, supraplatit (11 milioane), cu incasari la nivelul produsului finit. Nici 500 de mii! Un 5,79! Slabut!

1 6