Don't Look Up

Horror (Japan, South Africa, United States of America)

Fruit Chan

Videovision Entertainment, Distant Horizons, Reel Deal Entertainment, Hakuhodo DY Media Partners, Action 5

24 Septembrie 2009

5 August 2021

Filmul ne prezinta povestea unui regizor de film care atinsese apogeul apoi decazuse si totul datorita unor halucinatii extrasenzoriale prin care acesta se transpune in locul unor victime, acesta simte si vede tot ce au patit aceste victime, regizorul vrea sa continue filmarile incepute de catre Bela Olt in anii 30 la un film care prezenta viata unei vrajitoare romance care isi vanduse sufletul imparatului raului numit de catre tigani Beng si toate acestea pentru a avea o viata fara griji insa acesta isi doreste partea si anume o fiica cu care la randul sau sa poata procrea un mostenitor, filmarea se opreste deoarece regizorul Bela moare subit iar dupa zeci de ani Marcus Reed vrea sa refaca filmul insa la locul filmarii se intampla fenomenii stranii si ne explicate de catre nimeni insa regizorul continua filmarea fara urme de regret

myhaita1

08.09.2018

Singurul lucru demn de luat in seama, este ca actiunea se desfasoara in Romania si din cand in cand se mai vorbaste si romaneste. Altceva nu mai am ce sa va spun, poate faptul ca actorii din acest film mor pe capete(in film bineinteles), iar scenariul si dialogurile sunt de tot rasul. Un 3 din partea mea cu mare indulgenta caci e legat de Romania. mihai

2 1

alex_il_fenomeno

08.09.2018

nu cred ca este chiar cel mai inspirat film pe aceasta tema , insa de departe nici cel mai prost . descrierea iti da multa incredere in productie , crezand ca vei urmari un film remarcabil , insa nu este mai mult decat o productie care merge vizionata o data si nimic mai mult ... actingul este bunicel , insa povestea si mai ales scenariul filmului de fata nu puncteaza atat de mult cum ar trebui unele mai momente ce ar trebui sa fie terifiante ... de urmarit in lipsa de altceva , dar mai ales de catre fanii acestui gen de filme .

0 10

fenomenoromanesc

08.09.2018

Iata cateva informatii cruciale pe care trebuie sa le stiti despre acest film horror(daca il putem numii asa),inainte sa il urmariti.Jocul actoricest este slab,scenariul este unul plin de NONSENS si pe la jumatate iti vine si sa renunti.Efectele vizuale sunt jicnitoare,sunetul este unul care nu prea te impresioneaza,iar in cele din urma,la finalul cel "grandios" te intrebi de ce trebuie tu sa suferi asa de mult mereu.Cam atat am avut de zis.Nota 3 din 10.De evitat!

0 1