Door to Door

Film TV, Dramă

Steven Schachter

Steven Schachter, William H. Macy

14 Iulie 2002

27 Octombrie 2020

Bill Porter este un barbat cu dezabilitati,inca in grija mamei sale si care nu-si gaseste o slujba din cauza deficientelor de vorbire si mers.Reuseste pana la urma sa se angajeze ca si agent de vanzari, si colinda din usa in usa casele oamenilor.Mama sa insa se imbolnaveste si este nevoit sa o lase in grija persoanelor de la un azil.Dupa o perioada in care incerca sa se descurce singur,o angajeaza pe Shelly,o tanara studenta.Timpul trece si Bill nu renunta la munca,devenind bun prieten cu Gladys,care simte insa mai mult pentru el.Shelly are acum un sot si 2 copii,si il considera pe Bill parte din familia ei,dar acesta nu vrea sa-si abandoneze slujba si casa pentru a deveni un intretinut.Este nevoit insa sa renunte pentru ca serviciile lui ca si agent "din usa in usa" au fost inlocuite de vanzarile prin operatori telefonici.Cum se va descurca acum un om care a fost depasit de trecerea timpului?

EmRa

08.09.2018

Un film induiosator, pe care sa-l privesti (doar) cu sufletul! Un film care nu manipuleaza sentimental, ci ofera o adevarata lectie de viata. Atunci cand ai dorinta, rabdare si consecventa, nu mai are nici o importanta faptul ca ai un handicap. William H. Macy si Hellen Miren fac roluri de exceptie! De vazut impreuna cu toti cei dragi

2 1

dorel24

08.09.2018

Acest film mi-a dat atata energie pozitiva, ambitie, determinare, incat sunt pregatit cu un plus de forta pentru a face fata "vampirilor negativisti " care bantuie, cu sau fara voia lor, in aceasta lume. Il recomand cu multa caldura celor care muncesc in domeniul vanzarilor dar si tuturor celor care vor sa vada un film pentru suflet, cum zice si EmRa. :)

0 1

andystarx

08.09.2018

Nota 7 pentru film,9 pentru interpretarea personajului principal jucat de Macy,cred ca cel mai bun rol al sau ! Filmul nu este rau,dar nici nu mi s-a parut unul senzational,oricum un film bun,merita o vizionare !

1 0