Crimă, Dramă, Comedie (United States of America)

Rick Famuyiwa

Rick Famuyiwa

Revolt Films, Significant Productions, IamOTHER Entertainment

19 Iunie 2015

25 Septembrie 2020

<p>Malcolm e un puști tocilar care supraviețuiește cu greu în cartierul rău famat în care locuiește. Viața i se schimbă major atunci când e invitat, din întâmplare, la o petrecere subterană, care e startul unei aventuri prin Los Angeles pentru Malcolm și prietenii săi. </p>

08.09.2018

Entuziasmul meu fata de acest film a crescut uimitor de mult in ultimele 2-3 saptamani si de abia asteptam sa-l vad. Acum ca am reusit acest lucru, pot spune ca intr-o mare masura sunt multumit de cea ce am vazut, filmul fiind foarte placut si debordeaza de o energie fantastica. Probabil cel mai important aspect care mi-a atras atentia a fost soundtrack-ul grozav si distribuirea lui Rakim Mayers aka A$AP Rocky. De asemenea si faptul ca filmul a fost primit cu entuziasm mi-a atras atentia, pentru ca daca acest lucru nu s-ar fi intamplat probabil nu l-as fi vazut. Dope este foarte cool, amuzant si in prima jumatate chiar reuseste sa mentina niste standarde ridicate chiar si pentru un astfel de film. La un anumit moment lucrurile ies oarecum dupa acest fagas insa nu atat de mult incat sa deranzeje enorm, doar atat incat nota sa scada de la 8 la 7. Mi s-a parut putin pueril in aceasta a doua jumatate, chiar si superficial insa ultimele minute ale filmului salveaza foarte mult acestea fiind surprinzatoare si inteligente. Din distributie nu cred ca cineva poate fi remarcat usor dupa nume, actorii nu fiind cunoscuti. Dar si asa acestia se descurca ok, in special cei trei protagonisti. Dope poate fi o alegere super inspirata pentru orice moment al zilei. Are energia necesara pentru a te tine conectat. Te amuza in mare masura iar daca esti legat de muzica prezenta in film, diferenta v-a fi substantiala. Good feeling movie, good vibrations.

2 1

andystarx

08.09.2018

Am urmarit acest film cu un mare interes datorita unor recomandari dar si ca mi s-a parut intersant ca si scenariu,dar pot sa spun ca fost mult sub asteptari!Poate depinde si de gusturi,dar sincer ,nici macar actorii nu m-au impresionat ! Slabut !

1 1