Dorian Gray

Fantasy, Dramă, Thriller (United Kingdom)

Oliver Parker

Ealing Studios, Fragile Films

9 Septembrie 2009

14 August 2020

Atunci cand naivul Dorian Gray soseste in Londra victoriana, este ademenit de catre carismaticul aristocrat Henry Wotton intr-o societate vicioasa si plina de pacate si este convins sa guste din placerile hedonistice ale vietii. Impresionat de aspectul fizic al baiatului si de perfectiunea chipului sau, pictorul Basil Hallward realizeaza un portret fidel al acestuia, in care capteaza toata frumusetea tinereasca a lui Dorian. Sedus de propria imagine reflectata in tablou, Dorian Gray afirma in fata prietenilor lui ca si-ar vinde si sufletul pentru a putea ramane toata viata frumos si tanar ca in acel portret.  Numai ca, pe masura ce tanarul se implica in aventuri scandaloase, portretul incepe sa imbatraneasca si sa se transforme, relevand tuturor uratenia sufletului sau, chiar daca chipul din oglinda ii ramane la fel de tanar si de atragator. Fortat sa fuga din Londra din cauza faptelor lui reprobabile, Dorian Gray se intoarce in oras dupa 25 de ani de absenta aratand tot atat de proaspat ca atunci cand a plecat, insa tabloul monstruos incuiat in pod ii tradeaza adevarata varsta si adevarata constiinta.

113 Ordonare după: | |

Oniks

08.09.2018

cred ca o sa fie un film frumos. imi place cum joaca ben barnes si sa nu mai mentionam cat de frumoasa este cartea. va fi interesanta adaptarea aceasta. dupa trailer i-a da un 8.5-9. de-abia astept sa apara filmul in cinematografe.

0 4

Deea.bloom

08.09.2018

si eu abia astept sa apara filmul....mai ales ca joaca ben barners..... mi se pare o poveste destul de interesanta... stiu ca o sa va cam luatzi de mine...dar nu pot sa nu ii dau un 9....

3 8

ank_d91

08.09.2018

Am vaga senzatie ca o sa fie mult mai bun decat filmul vechi numit Portretul lui Dorian Grey. Ei bine, abia astept sa vad ceva nou dupa o carte, mai ales ca e o carte a naibii de buna. Se pare ca au gasit si tanarul care sa fie extraordinar de frumos. Dupa trailer as zice ca e bun filmul, dar mai astept sa-l vad si apoi imi voi da o parerea mai detaliata. Momentan, il astept cu mare drag... Desi cred ca o sa prinda lunile de vara a lui 2010 pana il vom putea si noi vedea.

2 4