Double Impact

Thriller, Acțiune, Crimă, Dramă (United States of America)

Sheldon Lettich

Stone Group Pictures

31 Iulie 1991

24 Noiembrie 2020

Van Damme intr-o postura inedita. El joaca rolurile a doi gemeni, despartiti la nastere printr-un nefericit concurs de imprejurari, soldat cu moartea parintilor lor. Cei doi gemeni isi urmeaza fiecare calea in viata, nici unul nestiind de existenta fratelui sau. Primul, Chad, este un instructor de karate din California si duce o existenta lipsita de griji. Al doilea, Alex, este un cunoscut contrabandist din Hong Kong, implicat intr-o serie de afaceri necurate. Frank Avery (Geoffrey Lewis), confident al familiei, este cel care ii aduce fata in fata cu misiunea de a-i razbuna pe parintii lor.

valentina26

08.09.2018

frumos filmul....poaveste a doi frati despartiti de mici care se reintalnesc dupa multi ani desi nu in conditii prea favorabile....un film bun cu o interpretare de exceptie...nota 10

1 5

Badalau

08.09.2018

este primul film cu JCVD pe care l-am vazut..am crescut cu acest film stiu fiecare vorba din el...este un film in care van damme cobina actiunea cu karatele are tot ce trebuie pentru un film de calitate si o legenda locala Bolo Yeung!! nota 8.50.

3 3

boogie

08.09.2018

Acum nu cred ca mai suntem inmasura sa coment acest film deoarece tehnica a avansat, gusturile noastre s-au diversificat, avem acces la foarte multe alte date. La momentul respectiv a fost printre primele filme pe care multi dintre noi au avut ocazia de a il viziona si de a intelege ce inseamna Hoollywood. Atunci poate ii divinizam pe Van Damme, Arnold, Norris sau Bruce Lee, dar nu putemsa comentam acum la 17-18 ani un film care cu bugetul pe care l-a avut a reusit sa ne cucereasca.

3 3