Dr. Quinn, Medicine Woman (1993)

1 Ianuarie 1993

7 Iulie 2020

<p align="left">Intr-o atmosfera de western in oraselul Colorado Springs soseste o tanara femeie doctor Dr. Michaela 'Mike' Quinn ,  care a studiat la Harvard si a renuntat la luxul din Boston, pentru a practica cu adevarat medicina. Sosita in acest catun ea este privita cu suspiciune de oameni, care nu au deloc incredere intr-un medic femeie, nu vor sa se lase controlati medical (Loren Bray - detinatorul magazinului) nu vor sa o accepte (Rev. Timothy Johnson - preotul), detinatorul crasmei si bordelului, frizerul , oamenii cu influenta etc. care-i pun tot timpul piedici.</p><p align="justify">Ea incearca sa salveze o tanara mama, aceasta nu supravietuieste si ii lasa in grija cei trei copii pe care Michaela ii adopta si creste  ca pe proprii ei copii. Intr-o zi soseste in catun,  Byron Sully un vaduv tanar si un om al muntilor, tenace si rabdator ce schimba destinul doctoritei , care pe parcursul numeroaselor episoade incearca sa dovedeasca ce poate. Este totodata o frumoasa poveste de dragoste si de familie, trecuta prin numeroase incercari ale vietii...</p>

08.10.2008

Serial ce urmareste destinul unei femei doctor , ce incearca sa razbeasca intr-o lume a barbatilor si intr-o perioada cand era greu de acceptat o asemenea meserie pentru o femeie.

6 0

cezarica98

13.02.2009

un serial super, indragit de noi, un serial care nu pierdeam nici un episod, ma mai uit si acum cand am timp la el (difuzat in prezent la tv), un serial in care actorii sunt excelenti, o atmosfera plina de veselie, romantism si intelegere intr-o comunitate care ne delecteaza cu peisajele incantatoare puse bine pe pelicula. Un serial reusit.

5 0

crazy_bloggera

10.10.2008