Dracula

Dracula

Horror (United Kingdom)

Terence Fisher

Hammer Film Productions

18 Septembrie 2021

Primul şi unul din cele mai bune filme ale seriei, Horror of Dracula a schimbat radical imaginea lui Dracula in cinematografie. In acelasi timp filmul i-a lansat in randul vedetelor pe Christopher Lee si pe Peter Cushing si a generat o avalansa de continuari dintre care cele mai resşite sunt The Brides Of Dracula (1960) sau Dracula The Prince Of Darkness (1966). Un clasic in cel mai pur sens al cuvantului, o realizare de exceptie recomandata tuturor fanilor genului horror si nu numai.

Harald

08.09.2018

Am ajuns sa fim o natie demonizata(asta in conditiile cand in Europa de vest triburile se inchinau la copaci sau animale la noi aducea Evanghelia Sf Andrei si putin mai tarziu un misionar de Roma . Din biblioteci stiu ca de fapt a fost vorba de o contesa maghiara ce facea baie intro baie de sange de virgine.) Pentru munca depusa dau 8, pentru subiect 0. Deci 4

1 5

don.corleone

08.09.2018

Nu e nici primul si nici cel mai bun dintre filmele cu Dracula ....Primul , si cel mai bun il constituie varianta din '31 cu Bela Lugosi .... Nu e rau dar in comparatie cu acela ... varianta asta are multe lipsuri, sau poate am eu o obsesie pt filmele mai vechi ... " cu cat e mai vechi cu atat e mai bun " , sau altfel spus, niciodata un remake nu o sa se ridice la nivelul precedentei realizari ... singurul remake , care mi'a placut mai mult decat prima realizare, a fost "Revolta de pe Bouty" din '62 ....asta mi se trage,cred eu, de la pasiunea pt Brando ...Clark Gable nu o sa se ridice la valoarea lui niciodata ....Si totusi , asta e "opinia mea ", fiecare cu a SA . 6.5/10 pt film

2 0

Maresalul

08.09.2018