Horror, Acțiune, Dramă, Fantasy, Război (United States of America)

Gary Shore

Matt Sazama, Burk Sharpless

Fuji Television Network, Universal Pictures, Legendary Entertainment, Michael De Luca Productions, Dentsu Inc.

1 Octombrie 2014

3 Octombrie 2014

<p style="line-height: 14.25pt" class="MsoNormal"><span style="font-size: 10pt; font-family: Helvetica, sans-serif; color: #141823; background-image: initial; background-attachment: initial; background-size: initial; background-origin: initial; background-clip: initial; background-position: initial; background-repeat: initial">Originile legendei care bântuie imaginarul colectiv de sute de ani și ne duce în călătoria la capătul căreia Vlad Dracul, un om cu puteri uluitoare, dar și cu defecte pe măsură, ajunge Dracula. O poveste de iubire tragică a unui erou ca nimeni altul, o luptă dramatică în care numai Diavolul putea oferi forța și armele celui care a rămas cunoscut lumii întregi sub numele Dracula.</span></p>

bradu

08.09.2018

Cred că este cel mai îndrăgit personaj al americanilor și în încercarea de-ai menține popularitatea au stricat povestea. Total neinspirat Gary Shore prin tot ce a făcut și filmul este o dezamăgire. Începând de la stângăcia actorilor în interpretare și terminând cu un decor ieftin în care butaforia de proastă calitate o remarci ușor, în care Dracula ajunge să dețină un adevărat harem iar personajele biblice își fac apariția ca și alte situații de inspirație total străine de poveste, duce la un fiasco. Lipsa creativității pe toate planurile, o mișcare leneșă și o imaginație obtuză a regizorului, a dus la un film de nota 4 și aici e drama.

9 9

CRISTIANSEN

08.09.2018

Un film de vazut in caz ca nu ai ce sa faci... a fost mult prea mediatizat, si daca te uiti la trailer intradevar ti se pare un film bun. Dar in mare nu prea este, lipsesc scene de suspans/emotie chiar si de momente horror. Filmul cred si probabil ca e regizat pe calculator(dupa ce am iesit ma intreaba un prieten, ba am fost la desene animate?). Jocul actorices e meh, scenariul e meh, + ca unele scene sunt exagerate. Nota 5 cred ca e ok.

1 8

roby_ss

08.09.2018

Tocmai l-am vazut. Am fost foarte curios sa vad cum au imaginat americanii "povestea nespusa" a lui Vlad Tepes. Si se pare ca nu am fost singurul, pentru prima data de la "Avatar" cred, am vizionat filmul intr-o sala plina. Parare la cald: greseli geografice privind pozitionarea manastirii Cozla si pasul Tihuta si nu numai, Luke Evans din ce in ce mai placut pe masura ce-l regasesc in diferite roluri, scenariul si linia filmului bunicica ( dpdv logic NU istoric), si .... SURPRIZA (atentie : SPOILER) : TYWIN LANNISTER reloaed.

2 0