Dramă (United States of America)

Ivan Reitman

Lionsgate, Summit Entertainment

11 Aprilie 2014

24 Septembrie 2020

08.09.2018

Draft Day mi s-a parut un film bun care m-a entuziasmat foarte mult datorita faptului ca iubesc fotbal-ul american.In general astept cu nerabdare viitoarele productii care au la baza acest sport iar filmele pe care deja le-am vazut le apreciez foarte mult. Imi era foarte dor sa vad un astfel de film iar Draft Day a fost ocazia perfecta pentru o seara linistita.Trailer-ul filmului mi-a lasat o idee concreta despre acest film si m-a surprins foarte mult.Povestea filmului este total diferita fata de filmele clasice despre fotbal-ul american.In filmul de fata actiunea are loc in spatele cortinei si prezinta concret cea ce inseamna cu adevrat "Draft Day". Ritmul actiunii este unul destul de lent iar dialogul este unul dintre cele mai importante aspecte ale acestui film.Nu m-am simtit deloc plictisit urmarind acest film.Din contra am fost foarte atent la poveste si am urmarit cu foarte mult entuziasm modul in care decurge actiunea.Finalul filmului m-a surprins complet si mi s-a parut foarte inspirat,imprevizibil si plin de emotie. Un alt aspect pozitiv pe care vreau sa il notez este distributia.Aceasta cuprinde nume interesante care ofera un acting foarte ok.Totusi in fata iese Kevin Costner care pur si simplu m-a bucurat enorm.Acesta este atat de potrivit in astfel de filme iar trecutul sau imi da perfecta dreptate.Kevin Costner este un actor pe care il apreciez foarte mult si mereu simt o placere sa il urmaresc in filme bune. Regia filmului este asigurata de Ivan Reitman iar acest fapt este unul care nu poate fi trecut cu vederea.Mi-a placut foarte mult modul in care regizorul a spus aceasta poveste si de-asemenea mi-a placut foarte mult cum a aratat acest film din punct de vedere vizual. Draft Day este un film care mi-a placut foarte mult si am avut o enorma bucurie sa traiesc acest film.Cred totusi ca acest film s-ar putea sa nu fie pe placut tuturor.Povestea filmului s-ar putea sa nu fie chiar ok pentru oricine.Cred in primul rand ca pentru a aprecia acest film trebuie sa fi destul de familiarizat cu cea ce inseamna cu adevarat pentru poporul american fotbal-ul.Draft Day este un film pe care il recomand cu foarte multa placere persoanelor potrivite.

3 0

TDI

08.09.2018

Este un film prea sportiv.... adica folosesc atat de multi termeni si faze cu subinteles pe care doar daca esti american sau macar fan al fotbalului american poti sa le intelegi. In rest filmul e bunicel, merita vazut

0 0

hitman78

08.09.2018