Dragon Hunter

Fantasy

Stephen Shimek

Stephen Shimek

1 Decembrie 2008

23 Septembrie 2021

<p>Ramas orfan de mic atunci cand parintii sai au fost ucisi intr-un atac sangeros facut de orci (elfi transformati in  niste creaturi foarte sangeroase) Kendrick de Elwood a fost crescut de catre fratele sau mai mare, Darius. Desi avea doar 9 ani in momentul atacului, Darius si-a dedicat viata cresterii si protejarii lui Kendrick si izgonirii orcilor de pe pamantul sau. Acesta ajunge un mare razboinic. Acum dupa ani de liniste un pericol nou planeaza asupra regiunii, mai mortal decat amenintarea orcilor, vestea ca un dragon a atacat o localitate se raspandeste repede printre cetatenii ingroziti. </p><p>In memoria mamei sale care a prezis ca din familia sa o sa se ridice un puternic vanator de dragoni, Darius il antreneaza pe  Kendrick intr-o calatorie plina de peripetii spre castelul Ocard- teren de antrenament pentru vanatorii de dragoni. In timp ce se lupta cu oameni diabolici si traverseaza terenuri infestate de orci, ei se intalnesc cu o trupa de razboinici duri cu care se  aliaza, pentru a duce la bun sfarsit aceasta calatorie. Fratii Elwood insotiti de Raya, o printesa, Olick, un mut si 5 mercenari, trebuie sa scape din ambuscadele orcilor, dar si de atacurile dragonilor pentru a ajunge la fortareata Ocard.</p>

Roshkata

08.09.2018

filmul acesta e o poveste de dragoni...e frumos sh merita vazut...au luptat mult ca sa ajunga unde au reusit ei sa ajunga nota 9

0 5

laura_nellya

08.09.2018

parea interesant, nu-i, este un jeg care iti pune rabdarea la incercare o ora si 40 minute. Daca vreti sa vedeti un film acceptabil nu-i asta. Un film cu dragoni mult mai bun, adica de vreo 100 de ori mai bun este Outlander.

4 2

Tara_Arya

08.09.2018