Dragon: The Bruce Lee Story

Dramă (United States of America)

Rob Cohen

Raffaella De Laurentiis Productions, Universal Pictures

7 Mai 1993

1 Martie 2021

<p>Filmul prezinta viata legendarului <strong>Bruce Lee,</strong> nascut in data de 27.11.1940, actor si intemeietor al categoriei de arta martiala Jet Kune Do. In anul 1964 se casatoreste  cu Linda Emery. Un an mai tarziu s-a nascut primul lor copil Brandon, iar dupa cativa ani, fiica lor Shannon. Visul sau de a deschide o scoala de Kung-Fu devine realitate, fiind sprijinit de sotia sa.  Datorita talentului sau in artele martiale, iesit din comun,  este descoperit de Robert Wagner, producator de filme de la Hollywood. Incepe ascensiunea fulgeratoare spre glorie, o scurta dar extraordinara cariera de actor, care va ramane in istoria cinematografiei. </p><p>Pleaca in Hong - Kong unde joaca in mai multe filme, fiind idolatrizat datorita spiritului sau patriotic. Filmul de fata surprinde aparitia unui demon care il tulbura pe Lee, ajungand sa se sfatuiasca cu maestrul sau. Maestrul il sfatuieste sa lupte cu demonul, altfel va ajunge sa-i urmareasca fiul. Secventa parca prevesteste tragedia familiei Lee. Filmul de fata este o povestire a memoriilor Lindei Lee, despre o viata de invingator, despre dragoste si drama. Bruce Lee a ramas o imagine iconica a artelor martiale, bazate pe o filosofie proprie si un stil propriu, ramase imbatabile.</p>

macaz2006

08.09.2018

Este bunicel filmul. Prezinta un Bruce Lee mai umanizat, latura lui afectiva, relatiile familiale etc. Este un film pe care poti sa-l vezi o data. Singurul regret: din tigrul care se stie ca era Bruce Lee, parca prea l-au scos pisoias.

1 1

ada_T

08.09.2018

interesant filmul. eu cred ca reflecta destul de bine viata acestui maestru in arte martiale. a avut o viata interesanta si plina de actiune. merita vazut pt ca are actiune, dragoste, drama....

0 0

Juristul

08.09.2018

Filmul scoate in evidenta,nu atat "luptatorul(neindurator)",cat "OMUL"- Bruce Lee ,sensibil,patriot si un minunat sot si tata.Desi constient de repercursiunile faptului ca reda in filmele lui scene"interzise in Legea Artelor Martiale",el totusi o face.Urmarile tragice s-au vazut.Si-a dat viata pentru "CREZUL"sau.Un film grozav si cu multe pilde de urmat.

1 1