龍虎門

Acțiune, Thriller (China, Hong Kong)

Wilson Yip, Bettina Woernle

Shanghai Film Group, China Film Co-Production Corporation, Mandarin Films Distribution Co., Beijing Poly-bona Film Publishing Company

27 Iulie 2006

25 Iunie 2021

Poarta Tigrului Dragon a fost fondata de catre doi Maestrii Kung Fu, Wong Jianglong si Wang Fuhu. Ei au promovat metode de autoaparare care sa-i ajute pe oameni sa se protejeze impotriva violentei. De asemenea i-au invatat artele martiale pentru a se apara de bandele din cartiere. Poarta devenise simbolul Dreptatii. In timp ce multi tineri doreau sa se alature Portii, fiul lui Wong Fuhu, Dragonul, a hotarat sa plece, fiind adoptat de mic de catre seful unei grupari mafiote din Hong Kong. Fratele sau de cruce, Tigrul, a ramas fidel Portii. Dupa ani de zile, cei doi baieti se intalnesc in contextul unei reglari de conturi intre clanurile mafiote. Urmeaza o serie de intamplari cu multa actiune si rasturnari de situatii, iar in final, cei doi frati impreuna cu Turbo Shek, un tanar sosit din Statele unite, pun umarul la curatirea zonei, mai ales ca Poarta era amenintata.

kirara

08.09.2018

Un film super fain de actiune cu tot ce iti doresi...in plus Nicholas Tse aduce un aer de prospetime alaturi de Donnie Yen si Shawn Yue...il recomand tuturor celor ce le plac filme de actiune

1 1

alex_il_fenomeno

08.09.2018

prima oara credeam ca va fi o chinezarie de prost gust , insa pelicula in cauza , departe de asa ceva ... pe langa firul narativ excelent , care de abia te lasa sa rasufli , mai are si niste momente de magie prin coregrafia artelor martiale , relatiile dintre personaje , maniera in care intra fiecare in scena , efectele speciale , regia ... sincer , chiar nu ma asteptam sa urmaresc o productie atat de placuta care sa nu plictiseasca ! o recomand tuturor pentru cel putin o vizionare . de la mine primeste nota 8/10 .

0 8