디워

Fantasy, Dramă, Horror, Acțiune, Thriller, SF (South Korea)

Shim Hyung-Rae

Younggu-Art Movies, Showbox

8 Februarie 2007

5 August 2020

<p>Conform unei legende coreene la fiecare 500 de ani este predestinat sa se nasca o fata cu insemnul unui dragon pe umarul stang ce detine puterea (Yeo-Yi-Joo) de a trasforma un sarpe Imoogi intr-un dragon celestial, insa toate acestea cu pretul propriei vieti. Dar aceasta onoare o primeste doar acel Imoogi, care se dovedeste a fi bun. Insa si raul sarpe Buraki isi doreste acest lucru asa ca el este mereu pe urmele Yeo-Yi-Joo. Cum acum 500 de ani a dat gres, in prezent (Los Angeles) el este hotarat sa-si atinga scopurile cu orice pret, aducand armata sa in ajutor.</p><p>Reporterul Ethan Kendrick se dovedeste a fi cel care trebuie sa asigure protectia acestei fete Sarah care poarta insemnul dragonului pe umarul stang si de altfel el este cel care e predestinat sa se indragosteasca de ea. </p><p>Deznodamantul pune problema astfel: va pune el oare pe primul loc dragostea sau viitorul umanitatii. </p>

jurnalistul

08.09.2018

Ce diferenta intre momentul strangerii de mana, de dinaintea aruncarii in oceanul dragostei neimplinite a celor doi eroi asiatici, din debutul filmului, si rutina dragostei hollywoodiene din timpului prezent... Fiorul unei iubiri ce se dovedeste una adevarata prin sacrificiul celor doi este intinat apoi, pe parcursul filmului, de efecte speciale de care eu unul, m-am cam saturat, de sanii Amandei Brooks, pe care nu tineam neaparat sa-i vad etc... Poate doar transformarea sarpelui in dragon (prin contopirea cu Yin YO JOON) si consfintirea, astfel, a faptului ca nimic nu se poate realiza fara sacrificiu, sa ramana dupa vizionarea acestui film.

2 5

jazz3d

08.09.2018