Dragonlance: Dragons Of Autumn Twilight

Aventuri, Animaţie, Fantasy (United States of America)

Will Meugniot

Paramount, Commotion Pictures, Toonz Animation India, Witox

15 Ianuarie 2008

24 Iulie 2021

<p>Intr-un taram fantastic decimat de razboi, un grup de prieteni aventurieri se reunesc. Scurta lor reuniune e tulburata de aparitia unui cuplu de barbari ce poseda dovada reintoacerii zeilor buni in lumea ce parea fara speranta. Astfel, imprejurarile ii forteaza sa intre in improbabilul rol de eroi, dar calatoria lor are loc sub amenintarea permanenta a armatelor si a servitorilor reginei intunericului ... iar magicianul batran si aiurit ce-i insoteste la fiecare pas ascunde un secret.</p><p>Filmul este o ecranizare a primei parti din trilogia Dragonlance Chronicles, semnata de Margaret Weiss si Tracy Hickman (netradusa inca in romaneste).</p>

Nightwind

08.09.2018

Combinatia de animatie 3D izometrica cu animatie clasica este absolut oribila, iar coloana sonora e mai mult o tortura pentru urechi. Vocile actorilor sunt decente, insa fanii cartilor vor sanctiona imediat deviatiile grosolane de la naratiune, precum si schimbari in personalitatea personajelor. Avand in vedere ca zecile de romane aparute sub egida Dragonlance contin mai mult material decat Lord of the Rings si in plus sunt unul din cele mai vaste si mai cunoscute universuri fantasy, Dragonlance ar fi meritat o ecranizare adevarata, miscare ce ar fi putut da la o parte suprematia Lord of the Rings.

0 0

karexx

08.09.2018

super naspa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! fata de triogia care am citit-o e un esec total, pe deasupra si grafica e varza. fara nici un farmec si total diferit de roman. Imi venea sa plang de durere cand am vazut-o. Dupa mine nu recomand la nimeni, mai bine faceti curat in camera, gatiti etc... dar nu va uitati la animatia asta. Eu am facut greseala sa ma uit. mai bine faceam orice altceva

0 0

Chewy

08.09.2018

Nu am reusit sa vad tot "filmul" pentru ca mi se strica buna parere asupra cartilor, numeroase si placute. Sper ca daca se va face un remake sa fie cu actori reali ( live action ) nu caricaturi ca in acest film. Are poveste, are o lungime considerabila, are actiune, intriga, poveste captivanta si ca un mic spoiler nu tot timpul binele castiga sau iese basma curata. Recomand evitarea acestui film si citirea cartilor.

0 0