Dragostea începe vineri

4 Decembrie 2020

Andrei si Sanda,doi tineri indragostiti,isi fac planuri de viitor.Nimic nu poate sta in calea fericirii lor,au atatea planuri impreuna...<br /><br />Intr-un Bucuresti in plina industrializare,tinerii viseaza sa devina ingineri,dar visul Sandei se spulbera in momentul cand nu reuseste la facultate.Nevoita sa se angajeze intr-o uzina, invata sa accepte deziluziile si incearca sa se integreze in noul colectiv,tineri ca si ea,plini de viata si optimism.<br /><br />Gandurile ii fug mereu la zilele de vineri cand se plimba fericita alaturi de Andrei dar inconjurata de prieteni reuseste sa depaseasca aceasta etapa din viata ei.

01.05.2013

Un film - lectie, ca si cum mama ne-ar spune, aratandu-ne un alt copil patit, sa nu alergam, ca sa nu cadem si " sa facem buba..."Suntem introdusi si intr-o uzina, unde cadrul se simte frustrat de autenticitate,: muncitoarele sunt prea elegante cu conversatii si preocupari cam prea ca la carte...unde o fata inevitabil buna si desteapta se indragosteste de un tanar bineinteles dragut dar canalie...

0 0

bradu

08.11.2016

Mereu mi-a plăcut modul în care filmul românesc a expus momente din viața cotidiană. Modul în care este scoasă la suprafață mentalitatea românului plină de prejudecăți, de mentalități depășite de vremi dar nu lipsită de umor. Cum a fost specific acelor ani, atmosfera de uzină este fundalul în care se petrece toată acțiunea iar conceptul comunist îl întâlnești în tot dialogul. Totuși personajele îți sunt pe plac, prin simplitatea lor, prin dorința de a promova în viață, prin caracterul lor de o anume modestie și sinceritate dar puțin tapată cu o inteligență care nu exista în mediul muncitoresc. Este un film plăcut, merită vizionat, trezește nostalgii dar și constatarea că nu am evoluat prea mult cu mentalitatea... Actorii sunt însă fenomenali, nu dezamăgesc prin interpretare și asta face ca toată banalitatea acțiunii să nu plictisească.

0 0

Andrei426Hemi

27.05.2010