Dreamgirls

Dramă (United States of America)

Bill Condon, Stephen Frears

Laurence Mark Productions, Paramount, DreamWorks

25 Decembrie 2006

16 Februarie 2007

<p>Effie White, Deena Jones si Lorrell Robinson sunt trei prietene din Chicago ce iubesc muzica si care isi incearca norocul infiintand formatia The Dreamettes. Curand, ele pleaca la New York unde talentul lor atrage atentia ambitiosului manager Curtis Taylor Jr., ce foloseste tactici lipsite de scrupule pentru a le deschide celor trei starlete drumul spre glorie. In scurt timp schimbari majore vor surveni in trupa, care isi schima numele in The Dreams si ale carei membre nu-si gasesc fericirea, in ciuda succesului visat pe care in cele din urma il castiga.</p><p>O drama muzicala cu o distributie impresionanta, in care publicul va avea placerea sa asculte vocea inconfundabila a indragitei Beyoncé Knowles. </p>

cezar33

08.09.2018

Dupa semiesecul (de public ca Oscaruri a incasat destule), in fine un musical reusit. Filmul e asa de bun ca era indecent sa fie nominalizat la categoria regina (premiul Academiei pentru cel mai bun film). Batranul pistolar Clint e acolo sa doboare orice "cioara" care s-ar abate deasupra lui Kodak Theater. Vina filmului este ca nu are ca protagonist nici-un white man si ca blackmen-ii au facut a very, very good job. Bill Condon (alb!!) a reunit sub directia sa o distributie de exceptie, unde stralucesc doua perle negre: Beyoncé Knowles si Jennifer Hudson. Eddie Murphy canta si face cel mai bun rol dramatic al carierei. Jamie Foxx, Keith Robinson si Danny Glover sunt admirabili. Muzica filmului merge la inima. Pelicula are de toate: pasiune si dorinta, sinceritate si minciuna, fidelitate si tradare, drama si melodrama. Nu sub forma de ghiveci. Elementele sunt plasate exact la tinta si condimentate fara excese de picanterii. Totul este cladit pe marirea si decaderea formatiei R&B The Supremes si a carierei cantaretei Diana Ross.

3 7

Patronu

08.09.2018

Strălucitor (la propriu), înţesat de cântece mai mult sau mai puţin reuşite, două roluri deosebite ale lui Eddie Murphy şi Jennifer Hudson şi o durată nejustificat de lungă. Cam cu asta am rămas în minte după acest film. N-a avut nici farmecul şi splendoarea lui Moulin Rouge, nici umorul lui Chicago. E evident un film orientat spre publicul american, unde probabil o să prindă mai bine.

14 2

Lili

08.09.2018

Jennifer Hudson este o actrita foarte talentata... Eddie Murphy a pierdut Oscarul pentru acest film pentru ca a jucat in Norbit :(... Melodiile sunt bine alese, costumele sunt deosebite, povestea in sine este " delicioasa "... Altceva ? Nu-l ratati :) !

2 4