Mister, Thriller (United States of America)

Brian De Palma

Brian De Palma

Filmways Pictures, Cinema 77 Films

25 Iunie 1980

24 Iulie 2021

<p align="left"> In timp ce face un dus, Kate Miller, o femeie de varsta mijlocie, casnica, frustrata sexual, are o fantezie cu un viol, in timp ce sotul ei statea la ghiuveta si se barbierea. Mai tarziu in acea zi, dupa ce s-a plans psihiatrului sau, Dr. Robert Elliott, despre performantele patetice in pat ale sotului ei, aceasta intalneste un barbat misterior intr-un muzeu cu care merge in apartamentul lui pentru a continua scenele de dragoste incepute pe bancheta unui taxi. Inainte de a parasi apartamentul, Kate gaseste niste hartii pe care scria ca barbatul sufera de boli venerice. Panicata, Kate fuge catre lift, dar trebuie sa se intoarca in apartament atunci cand realizeaza ca si-a uitat inelul logodna. Cand se deschid usile liftului, Kate este trantita la pamant si omorata de o femeie blonda inalta, care purta ochelari de soare negri. Liz Blake, este singurul martor al crimei, si devine principalul suspect si urmatoarea tinta a criminalei. Liz este salvata de la moarte de fiul lui Kate, Peter, care o ajuta pe aceasta pentru a-l gasi pe criminalul mamei sale, deoarece detectivul Marion, care se ocupa de acest caz nu coopereaza cu cei doi in investigatii.</p>

ANA__30

08.09.2018

Dina pacate filme de gen nu se mai produc, suspansul te tine cu "sufletul cat un purice" pe tot parcursul filmului. Actorii au stiut sa-si joace rolurile chiar daca in film nu sunt foarte multe replici, exces de sange si trupuri ciopartite asa cum e modern acum in trillere. Merita vazut . Mota 10 cu felicitari

1 0

08.09.2018

Dressed To Kill este un film tensionant,misterios dar putin previzibil si exagerat. Prima parte a filmului m-a surprins si m-a captivat insa treptat mi-am pierdut din interes,povestea devenind mult mai slaba si deloc terifianta. Credeam ca un film regizat de Brian De Palma si cu Michael Caine in distributie,ar fi trebuit sa fie mult mai interesant si mult mai bun. Dressed To Kill este un thriller cu accente erotice care se situeaza putin mai sus decat un film mediocru.Ma asteptam la mai mult sincer,mai ales din partea lui Caine

1 1