Fantasy, Thriller, Acțiune, Crimă (United States of America)

Patrick Lussier

Patrick Lussier, Todd Farmer

Summit Entertainment, Saturn Films, Nu Image, Michael De Luca Productions, Millennium Films

24 Februarie 2011

25 Februarie 2011

Milton (Nicolas Cage) este un proscris care evadează la propriu din Iad, pentru a extermina secta satanistă care i-a ucis fiica și i-a răpit nepoata. El își unește forțele cu Piper (Amber Heard) o chelneriță focoasă care, asemenea lui, este în căutarea mântuirii. Împreună, cei doi încearcă să dea de urma conducătorului demonic al sectei (Billy Burke) și în același timp să supraviețuiască atacurilor unui asasin misterios (William Fichtner) trimis de Diavol să îl aducă pe Milton din nou în Iad.

toamna-lui-1900

08.09.2018

Nicolas Cage. Inca un actor care a fost si inca (mai) este. Ieri, Oscar pentru Leaving Las Vegas . Azi, din pacate pentru el, “iadul se dezlantuie in 3d “ . Maine, mai mult ca sigur, “straight-to-dvd”. Poimaine, probabil, un rol principal intr-o continuare facuta de Uwe Boll la “Plane 9 from Outer Space”. Si Game Over. Ce-ar fi de spus despre “Drive Angry” : 3d-ul exista, dar mai bine nu era; jocul actorilor este incredibil de prost, si daca Cage face niste eforturi sa para serios in toata prostia asta de film,William Fichtner e ridicol. David Morse e ca si inexistent. Billy Burke inca se minuneaza ce noroc a avut sa fie taticul din Twilight. Si da, Amber Heard arata incredibil de “hot”, dar ce folos, din moment ce mai mult se bate in loc sa ne-arate si noua niste carne mai putin bronzata. Nu are sens sa vorbesc despre regie, scenariu, coloana sonora, toate sunt elemente evidente ale unui banal film de serie B. Daca se vrea un omagiu adus acestei categorii de filme, atunci au esuat pana si la acest capitol. Totusi, cui foloseste asa ceva ?

4 4

cameleonii

08.09.2018

In mod normal filmul ar primi nota 1 de la mine, insa datorita faptului acesta a fost 3d ii pot da linistit nota2. Un film la care nu e mai nimic de zis , poate doar faptul ca actorii in frunte cu inegalabilul Nicolas Cage fac un rol de toata jena , falsand si batandu-si joc de tot ceea ce inseamna cuvantul actorie. Inca sunt in stare de soc cum de am reusit sa nu parasesc sala inca din primele 10 minute si sa o iau la goana spre casa. Daca mai este novoie sa spun: nu il recomand nimanui.

4 7

MichaelMadsaen

08.09.2018

atatea pareri proaste despre filmu asta..de parca s-a vrut vreodata sa fie filmu asta vreo capodopera sau ceva....e un film de actiune..cu efecte 3d care mi-au placut...nu regret ca am fost la cinema sa il vad..nicolas cage face un rol bunicel...oricum astept realizari mare de la el ca e un actor mare..in rest eu zic ca merita vazut pt 3d cel putin...

6 5