Drive

30 Iulie 2021

A drama about various people competing in an illegal cross-country road race.

fuRy

11.08.2013

Din intamplare, am ajuns din nou pe aceasta pagina, dupa vreo doi ani de la vizionare. Regret si acum ca a fost anulat. Ce bafta a avut Nathan Fillion, atat cu serialul asta cat si cu Firefly. Ambele meritau continuate. Acesta nici macar nu a avut parte de un sezon complet. Singurul motiv pentru care ma bucur de anularea acestuia, sa zic, e pentru rolul care l-a primit Nathan in Castle. Halal de producatori. Rusine Dinu Patriciu.

0 0

mu_zz_i

25.05.2009

Mi-a placut inceputul la acest serial...ideea desi nu originala (chiar si desene am vazut cu aceasta idee) a fost bine implementata in film. A avut doar 6 episoade dar doar 4 au ajuns sa fie difuzate. De preferat a nu se uita la el pentru ca o sa aveti un gust amar dupa ce o sa mai doriti continuarea. Pacat ca s-a anulat.

2 1

cameleonii

14.08.2012

Este foarte greu sa spui daca un serial este bun sau nu, sa te pronunti asupra lucrurilor bune si a celor mai putin bune doar dupa ce ai urmarit 6 episoade, avand in vedere ca serialul a pornit cu ideea de a avea 13 sau 22 de episoade, in functie si de reactia publicului. Ei bine, dupa doar aceste 6 episoade pot spune doar ca regret anularea serialului, desi nu era prea stralucit. De ce regret anularea serialului? Doar pentru simplul fapt de a vedea cum a gandit toata povestea regizorul si de a vedea la sfarsit toate respunsurile la semnele de intrebare pe care le-a pus serialul de-a lungul celor 6 epidoade.Atat! Trebuie sa recunosc ca de la inceput pe mine nu prea m-a atras si nici nu prea m-a convins povestea serialului, misterul care se pastra doar prin multe lucruri ilogice, iar uneori lipsea acel ceva care sa transforme serialul in ceva grozav. Totusi aceste lucruri ilogice erau ceea ce m-au determina sa vizionez si urmatorul episod pentru a vedea cum evolueaza povestea + distributia, care desi in mare parte a fost o mare necunoscuta pentru mine, a fost destul de reusita ( ca in majoritatea serialelor ). Este pacat pentru ca studiourile ajung sa anuleze n seriale doar din cauza ratingurilor scazute ( in opinia lor ) si prefera sa-si incerce norocul cu un alt proiect. Daca doriti sau nu sa-l vizionati ramane la atitunidea fiecaruia, dar nu va asteptati la un final, ci doar la multe semne de intrebare. p.s: foarte buna melodia de la inceputul serialului

2 0