Drugstore Cowboy

Crimă, Dramă (United States of America)

Gus Van Sant

Avenue Pictures Productions

9 Septembrie 1989

19 Octombrie 2021

Fericirea iluzorie a drogului pune stăpânire pe foarte superstitiosul Bob. Împreună cu soţia sa - Diane şi cu un alt cuplu de dependenţi, Bob se implică întro serie de jafuri efectuate asupra farmaciilor din oraş. Farmaciile jefuite de dilaudid, morfină sau cocaină, nu sunt atacate cu arma în mână. Banda condusă de cei doi "Bonnie şi Clyde" ai cocainei, preferă să producă o diversiune care lasă dulapurile de medicamente fără supraveghere, iar drogurile mult dorite sunt sustrase. "Mirosiţi" de poliţie, narcomanii se mută întrun alt oraş, şi îşi reiau activitatea. Totul pare să fie iar în regulă, până când unul din membrii "familiei" moare în urma unei supradoze. Restul găştii trebuie să facă dispărut cadavrul, întrun hotel plini de poliţiştii veniţi la o convenţie...

Pika26

08.09.2018

Mi-a placut. Soundrack-ul e excelent. Intri foarte repede in pielea personajelor. Matt Dillon e extraordinar aici.

0 0

08.09.2018

Tradus la noi ca " Rebelul ", este un film dur si asta, pentru ca dependenta de droguri este evocata ca o placere a celor care le consuma...Filmul nu judeca familia disfunctionala de drogati, Bob si Dianne, le arata doar intamplarile nefericite din timpul jafurilor la farmaciile din Portland, intr-un stil indraznet si percutant.Matt Dillon si Kelly Lynch convingatori in rolurile interpretate, mana/ mainile/ camera de filmat / intuitia/.../..../ regizorului, Gus Van Sant se simte de la departare...dar, pentru ca mie una nu-mi place genul....le vad rar si absolut pentru ca urmaresc un actor sau un regizor, ii urmaresc cariera si realizarile...l-am vazut. Nota mea este absolut subiectiva. 7

1 0

Bibi_TM

08.09.2018

Un film realist, despre dependenta de droguri si despre declinul unei ''familii''. Acest gen de filme, coroborat cu nenorocirile care se intampla din ce in ce mai des si in tara noastra, au inceput sa imi provoace repulsie si totodata un soi de teama. Si ca o ''TRIVIA'' care este interesanta: James Fogle (1936-2012), a scris romanul autobiografic "Drugstore Cowboy", în timp ce era în închisoare. El a murit dupa ce a ispasit o pedeapsa de 15 ani si 9 luni din cei 16 ani pe care i-a primit, cu executare, pentru jefuirea unei farmacii din Seattle.

0 0