Trailer #1 00:00

Dune (2000)

| 03 December 2000 ()

Dune (2000)

3 Decembrie 2000

2 Iunie 2020

Povestea se petrece intr-un viitor indepartat unde totul se invarteste in jurul Mirodeniei, o substanta mistica ce garanteaza superioritatea in calatorii spatiale si viata indelungata. Sursa de intelepciune, de ascutire a simturilor, Mirodenia este comoara cea mai de pret din Imperiu. Arrakis, denumita Dune, un desert salbatic si ostil, este singura planeta din Univers care produce Mirodenia. Dune este inima Imperiului, pivotul celor mai importante Case din zona care-si disputa suprematia. Conducatorul Arrakis-ului este Ducele Leto Atreides. Dusmanul lui, neinduratorul Baron Harkonnen, il provoaca pe Leto si astfel declanseaza un conflict de proportii imense. Intreaga responsabilitate a Imperiului si intregirea Casei Atreides ii revin lui Paul, fiul lui Leto, un tanar care trebuie sa-si infrunte propriul destin in timp ce dusmanii fac presiuni din ce in ce mai mari asupra lui. Mirodenia inseamna viata, ea nu trebuie sa dispara!

Juristul

21.07.2009

Chiar de la aparitie, romanul ''Dune'' al scriitorului Frank Herbert a câstigat milioane de fani. Progresul stiintei a facut posibila crearea unei versiuni originale a binecunoscutului roman. Povestea se petrece într-un viitor îndepartat unde totul se învârteste în jurul Mirodeniei, o substanta mistica ce garanteaza superioritatea în calatorii spatiale si viata îndelungata. Sursa de întelepciune, de ascutire a simturilor, Mirodenia este comoara cea mai de pret din Imperiu. Arrakis, denumita Dune, un desert salbatic si ostil, este singura planeta din Univers care produce Mirodenia. Dune este inima Imperiului, pivotul celor mai importante Case din zona care-si disputa suprematia. Conducatorul Arrakis-ului este Ducele Leto Atreides. Dusmanul lui, neînduratorul Baron Harkonnen, îl provoaca pe Leto si astfel declanseaza un conflict de proportii imense. Întreaga responsabilitate a Imperiului si întregirea Casei Atreides îi revin lui Paul, fiul lui Leto, un tânar care trebuie sa-si înfrunte propriul destin în timp ce dusmanii fac presiuni din ce în ce mai mari asupra lui. Mirodenia înseamna viata, ea nu trebuie sa dispara !Dune este o poveste fantastica în care-si dau întâlnire eroi pozitivi si negativi, sentimente de loialitate si tradare, de dragoste neconditionata si ura salbatica.De asemenea, este o posibila lupta pentru libertate, unde profetiile pot deveni realitate, în timp ce oamenii îsi înfrunta si îsi accepta destinul.Premii: doua Premii Emmy (din trei nominalizari).

2 1

cezar33

03.08.2008

Toate cele trei pareri de mai sus perfect pertinente. O mica observatie la cele scrise de CO_Rina. Am citit tot ciclul Dune si cu certitudine nivelul artistic al romanelor "Mantuitorul Dunei" si "Copiii Dunei" este un pic mai jos ca a celorlalte din serie. Totusi cele doua miniserii care acopera trilogia primelor romane sunt de o calitate excelenta si o recomand cu caldura fanilor SF.

2 2

eaglemarius

29.04.2011

Nu ma asteptam la foarte multe lucruri de la aceasta mini-serie tv. Insa am ramas surprin sa vad cat de mult au reusit sa urmareasca povestea cartii cu acelasi nume. Chiar si actorii au reusit sa ma impresioneze ridicandu-se mult peste asteptarile mele. Un film SF foarte reusit si il recomand cu incredere tuturor.

0 0