Romantic, Comedie, Crimă (Germany, United States of America)

Tony Gilroy

Tony Gilroy

Medienproduktion Poseidon Filmgesellschaft, Universal Pictures, Relativity Media, Laura Bickford Productions

19 Martie 2009

8 Mai 2009

<p align="justify">    Fosta agenta CIA Claire Stenwick si fostul agent MI6 Ray Koval au renuntat la locurile de munca pe care le aveau la Guvernul Statelor Unite ale Americii pentru a se implica in calitate de spioni corporatisti in extrem de profitabilul razboi rece dintre doua companii multinationale rivale. Misiunea celor doi spioni era aceea de a afla formula secreta a unui produs care, o data lansat pe piata, ar fi adus castiguri uriase companiei care l-ar fi patentat cea dintai. </p><p align="justify">    Pe masura ce miza creste, misterul se adanceste si tacticile celor doi conducatori ai corporatiilor rivale - Howard Tully si Dick Garsik - devin din ce in ce mai murdare, Claire Stenwick si Ray Koval se trezesc prinsi in mrejele unei povesti de dragoste clandestine careia nu i se pot impotrivi, dar care le pricinuieste mari neplaceri de vreme ce se situeaza in tabere adverse si nu stiu daca pot avea incredere unul in celalalt. </p>

cristimarc

08.09.2018

- A avut succes “Mr. & Mrs. Smith” ? - A avut. – - Ne scoatem banii daca luam acelasi scenariu, il schimbam putin si punem si noi doi „frumosi” sa joace rolurile principale? - Ii scoatem. - Asa...ce filme de actiune ne-au mai adus bani in ultimul deceniu ? - Mai e ala cu spargerile, cu bani... - „Ocean’s.... - Ala....baga ceva si de acolo cu sisteme de securitate, pe Julia care face pe moralista, ca are privirea aia a lui Bambi - Care Bambi ? - Lasa, asta...bun....mai era unul, cu chelu’ ala din Gandhi, de era mare rival cu alt patron de corporatie....e trendul acuma... „Weapons of Mass Distraction”...il stii...e de zece ani filmul, s-a mai uitat...de acolo ia tot asa, esentialul. Gata , ii dam drumul, nu uita s-o pui pe afis sa zambeasca ca Mona Lisa pe gagica, le luam iar banii la fraieri.

52 21

el_goe

08.09.2018

Parerea mea este ca pare o combinatie intre flmele "Mr & Mrs Smith" si "The International" dar fara violenta; un film bazat mai mult pe fapte.Sfarsitul filmului este oarecum surprinzator,,,,,sincer daca iti plac filmele cu spioni,corporatii si dragoste,,,il recomand!

8 7

ANELY

08.09.2018

Da, combinatia perfecta pentru vizionarea in weekend:-spionaj-actori de marca-subiect incitant,-iubire-duplicitate.Un film de valoare iti capteaza atentia da capo al fine ,ca atare scenaristul si regizorul Tony Gilroy reuseste in mod exemplar sa puna in valoare calitatile incontestabile ale actorilor si rezultatul obtinut este remarcabil.Este de departe un mare succes.

3 5