Acțiune, Comedie, Horror, Mister, SF, Thriller (United States of America)

Kevin Munroe

Thomas Dean Donnelly, Joshua Oppenheimer

Hyde Park Films, platinum studios, Long Distance Films

16 Martie 2011

27 Noiembrie 2021

Bazat pe seria de benzi desenate create in anul 1986 de catre italianul Tiziano Sclavi, thriller-ul gotic "Dylan Dog: Dead of Night" il are in centrul actiunii pe singurul investigator privat din lume care se ocupa de infractiunile comise in societatea vampirilor, varcolacilor si mortilor vii. Desi abia s-a stabilit in New Orleans - Louisiana pentru a lasa in urma cosmarurile ce l-au bantuit in trecut, tanarul Dylan Dog se trezeste implicat din nou in afacerile necurate derulate de monstri cu puteri supranaturale atunci cand o blonda frumoasa pe nume Elizabeth ii marturiseste ca a fost martora la asasinarea brutala a tatalui ei de catre o creatura misterioasa. Varcolacii condusi de catre Wolfgang, vampirii condusi de catre Vargas si mortii vii par la prima vedere oameni normali, care au slujbe banale ce ii tin insa departe de lumina zilei, numai un detectiv cu fler si cu ochiul format cum este Dylan Dog putand sa ii identifice si sa ii anihileze, ajutat fiind de catre asistentul sau Marcus.

iubytelxxl

08.09.2018

o tampenie de film .... pot spune ce un jeg .. si imi pare rau ca mi-am pierdut timpul... deci nu-l pierdeti si voi nota 1-

2 9

liniuta

08.09.2018

Un film realizat inutil de stufos , plictisitor pe alocuri , incoerent , cu actiune fragmentata , slabut 4/5

2 1

Marimar21

08.09.2018

Un film destul de reusit as putea spune dupa parerea mea,pentru ca ne prezinta eterna lupta care s-a dat de-a lungul secolelor intre vampiri si varcolaci intr-o maniera originala.Totusi la unele faze scenariul acestui film nu prea a fost bine gandit ca sa zic asa.De exemplu cand Dylan intra impreuna cu clienta de-al carei caz se ocupa intr-un magazin de cadrave ,chestia asta a fost putin cam trasa de par,o alta faza care iar nu prea mi-a placut a fost a aceea cu incheierea armistitiului dintre varcolaci si vampiri in urma caruia dylan a fost desemnat sa se asigure ca nici una dintre cele doua rase nu vor incalca regulile.Daca stai bine sa te gandesti oamenii au reprezentat din totodeauna sursa de supravietuire a vampirilor,pe de alta parte,vampiri au fost vanati de-a lungul timpului de varcolaci,nu cum sunt prezentati in acest film ca fiind cetateni ai orasului care traiesc in buna amicitie cu vampiri.Hmm,mi se pare cam nerealist acest lucru si totodata cam ciudat,dar deh poate asta a insemnat pentru scenaristi notiunea de originalitate.Scenele de lupta sunt destul de bune ,insa se cunoaste ca lipseste un lucru destul de important: antrenamentul foarte slab al protagonistului.Parerea mea este ca atunci cand trebuie sa te confrunti cu astfel de creaturi feroce cum sunt vampiri si varcolaci,trebuie sa fii destul de bine pregatit din toate punctele de vedere ,pentru ca nu este o lupta usoara pe care o ai de dus,iar eroul nostru ne-a dovedit ca nu exceleaza in lupta.Per ansamblu ,eu una consider ca acest film merita urmarit,cel putin odata.Ii acord nota 9 cu indulgenta,mai mult pentru cele cateva faze care m-au binedispus decat pentru prestatia actorului ,care sincer vorbind nu prea m-a convins.

1 5