It's Complicated

Comedie, Romantic (United States of America)

Nancy Meyers

Universal Pictures, Relativity Media, Waverly Films, Scott Rudin Productions, Dentsu Inc.

23 Decembrie 2009

5 Februarie 2010

Jane detine un restaurant prosper in Santa Barbara, este mama a trei copii maturi si este divortata de 10 ani de avocatul Jake, cu care a ramas in relatii amicale dupa despartire si recasatorirea lui cu o femeie mult mai tanara si sexy pe nume Agness. Atunci cand fostii soti participa la festivitatea de absolvire a colegiului de catre fiul lor, o cina inocenta servita in oras ii determina sa rememoreze momentele placute ale mariajului lor, sa isi redescopere calitatile si sa reinvie sentimentele de afectiune dintre ei, transformandu-se pe nesimtite intr-o aventura amoroasa torida. Jane devine "cealalta femeie" din viata lui Jake, ispitindu-l atat de mult incat barbatul este tentat sa renunte la Agness si sa reintregeasca familia pe care a avut-o inainte. Numai ca situatia este mult mai complicata decat pare la prima vedere intrucat Jane este ravnita si de catre Adam, un arhitect divortat pe care l-a angajat sa ii redecoreze bucataria. Prinsa intr-un triunghi amoros cu Adam si Jake, Jane trebuie sa decida daca doreste sa il accepte din nou in viata ei pe fostul sot sau daca intentioneaza sa inceapa o existenta complet noua alaturi de arhitect.

105 Ordonare după: | |

MuLL3r

08.09.2018

E mai este putin si apare si o sa vedem ce e de capu lui , din trailer arata bine filmul asta e bun asa sa-l vezi cu cineva sa fi mai multi adica ma refer la mai multe cupluri

0 1

deeacsm

08.09.2018

Trailerul este hilar.Abia astept sa apara.Meryl Streep e cea mai buna actrita de comedie din cate am vazut. Nici nu stiu cum a putut sa abtina in acelasi an doua nominalizari.

3 8

verona_380

08.09.2018

Nu am nici cea mai vaga idee cum face de-i mereu tanara si in voga Meryl Streep! Dupa trailer pare un super film si o super comedie. Pana acum nu am vazut nicio comedie cu Steve Martin si Meryl, cred ca se completeaza reciproc. Iar daca mai este si Alec Baldwin... Cei care au facut trailer-ul au punctat exact unde trebuia, in scenele cele mai haioase si mai interesante. Sper sa nu ma dezamageasca actiunea per total a filmului caci am de gand sa-l vad! Revin cu impresii si pareri!

4 8