SF, Dramă (Spain)

Kike Maíllo, John Fortenberry

Sergi Belbel, Cristina Clemente, Martí Roca, Aintza Serra

Wild Bunch, Canal+ España, Escándalo Films, Ran Entertainment, Saga-Productions, Canal+, Televisión Española

28 Octombrie 2011

8 Octombrie 2011

<p>Acțiunea filmului este plasată undeva prin anul 2014. Alex(Daniel Bruhl) este un programator arhicunoscut în robotică, care după 10 ani se întoarce înapoi în orașul său natal pentru a începe să lucreze la Universitate împreună cu vechiul său prieten. Aici va găsi de lucru în industria roboticii: crearea unei super linii de copii roboți . Alex o cere drept inspirație pentru noul prototip de copil robot pe Eva, urmărind comportamentul și aspectul fetiței. În timp, relația dintre cei doi se adâncește și lui Alex îi este foarte greu să ducă mai departe proiectul început deoarece îi trezeste sentimente din trecut (Cu Lena),însă își dă seama că el deține cheia succesului în realizarea și finalizarea proiectului!</p>

corang

08.09.2018

Un film spaniol, cu peisaje de iarnă frumoase, troiene ca în basme, iar efectele speciale sunt destul de reuşite, pentru un film de acest gen.

1 1

miriamysa

08.09.2018

L-am vazut aseara , nu este un film impresionant dar nici de duzina dupa parerea mea.L-am urmarit linistita asteptand sa se intample ce preconizam, si soc !...nu mi-as fi imaginat ce intorsatura au luat lucrurile. Filmele spaniole reusesc sa ne uimeasca intr-un mod placut ( in ultima vreme ) .N-as fi banuit...oricum sunt bucuroasa ca omul inca nu a ajuns cu tehnologia pana acolo , nu inca...O drama sf ce merita vazuta o data.

2 0

pasa_interzisu

08.09.2018

Un film foarte frumos, nu m-as fi asteptat sa imi placa atat de mult. A fost o intorsatura de situatie cand sa aflat ca si fetita este un robot. Te face sa te gandesti cand o sa apara in realitate ceva asemanator ca in film.. 9

3 2